اجاق گاز کته پز دارای ۱۵ شعله با کیفیت بسیار بالا

اجاق گاز کته پز دارای ۱۵ شعله با کیفیت بسیار بالا

این اجاق گاز که دارای ۱۵ شعله بوده و برای پخت برنج کته با ته دیگ مورد استفاده قرار میگیرد. این اجاق گاز دارا بدنه از جنس استیل بوده و همچنین دارای سینه و قسمت پایینی بوده که هر نیز از جنس استیل است. این اجاق گاز دارای پایه است  دارای ابعاد ۹۰*۸۰*۱۱۰ سانتی متر است.

این اجاق گاز دارای رویه از جنس استیل با ضخامت ۰/۸ میلی متر بوده و همچنین قابلیت استفاده از گاز شهری و کپسول دارد. شعله های این اجاق دارای ابعاد ۲۰*۲۰ بوده و همچنین دارای اسکلت پروفیل استیل با ابعاد ۴۰*۴۰ است. این اجاق گاز در ابعاد و اندازه های مختلف قابل ساخت است. این اجاق دارای سرعت بسیار بالا در پخت کته است و برای رستوران های شمالی که غذاهایی مثل کته کبابی دارند دارای طرفدار بسیار زیاد است.

کته برنجی به دلیل این که آبکشی ندارد مزه و طعم اصلی برنج می ماند و همچنین خواص برنج نگهداری می شود. به دلیل این که رستوران ها شلوغ می شود باید دارای تعداد شعله بسیار بالا باشد تا هر مشتری سفارش کته داد بتوانند آماده کنند هر شعله مختص یک مشتر بوده و می توان کته آماده کرد.

این اجاق به دلیل داشتن تعداد شعله بالا دارای شعله ملایمی بوده و همچنین دارای فشار کم می شود که برای رفع این مشکل از کانوکتوری استفاده می کنیم. این اجاق گاز کته پز در دو مدل دو ردیفه یا یک رئیف و با شعله های ۲۰ سانتی متر یا ۲۸ سانتی متر برای پخت کته در ظرف های کوچک مورد استفاده قرار میگیرد.

این اجاق گاز به سفارش مشتری می توان به صورت گرمخانه دار طراحی کرد که در قسمت پایین اجاق گرمخانه قرار می دهند تا غذا های آماده شده در آن گرم نگه داشته شوند.

این اجاق دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *