اسکوپ بستنی مارک دایموند با کیفیت بسیار بالا

اسکوپ بستنی مارک دایموند با کیفیت بسیار بالا

این اسکوپ بستنی که از جنس استیل و مارک دایموند است. این اسکوپ برای بستنی فروشی و کافی شاپ مناسب بوده و همچنین برای برداشتن انواع بستنی نظیر وانیلی ، میوه ای و… مناسب است. اسکوپ یکی از ساده ترین وسایل بوده که با کشیدن اسکوپ بر روی سطح بستنی بستنی را به شکل توپ در آورده و برای سرو کردن بسیار زیبای بستنی مناسب است.

این اسکوپ از جنس استیل ضد زنگ است و به راحتی قابل شست و شو است. یکی از مزایایی این اسکوپ این است که بسیار زیبا است و می توان در کنار بستنی قرار داد و نمای بسیار جذابی دارد. از ویژگی های این اسکوپ این است که توپ های بستنی را به صورت یک اندازه و یکدست سرو می کند.

استفاده از این وسیله بسیار آسان است و برای خارج کردن بستنی از قاشق اسکوپ فقط لازم است کافی است دستگیره بستنی را به داخل فشار دهید. این اسکوپ باعث می شود سرعت عمل بسیار بالا برود و برای بستنی فروشی هایی که دارای مشتری بسیار زیاد هستند مناسب است.

بستنی یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین خوراکی ها است که بیشتر افراد از خوردن این خوراکی لذت می برند. بستنی علاوه بر این که به عنوان دسر خورد می شود به عنوان میان وعده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و بستنی نیز دارای طعم های مختلف بوده که هرکس می تواند طبق سلیقه اش انتخاب کند و بخورد.

این اسکوپ به سراسر ایران ارسال می شود.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *