بردینگ دو لگن ایرانی دارای موتور پودر زن مرغ سوخاری با کیفیت بالا

بردینگ دو لگن ایرانی دارای موتور پودر زن مرغ سوخاری با کیفیت بالا

این دستگاه بردینگ پودر زن که برای تهیه قسمت سوخاری مورد استفاده قرار میگیرد که به این دستگاه پودر زن می گویند. این دستگاه دارای دو نوع دستی و اتوماتیک است. این دستگاه برای فست فودی ، رستوران ، ساندویچی و… که مرغ سوخاری ، میگو سوخاری ، کنتاکی و… تهیه می کنند مناسب و کاربردی است.

این دستگاه دارای ۲ لگن پلاستیکی و ۲ سطل استیل به همراه توری استیل است. در کنار این دستگاه موتور الک آرد قرار دارد که برای الک آرد کنتاکی مورد استنفاده قرار میگیرد. این میز برای آماده ساز یغذا های سوخاری است و ادویه هم نیز بر روی این میز به غذا می زنند.

مشخصات فنی میز بردینگ پودر زن:

  1. دارای بدنه تمام استیل است.
  2. کاملا بهداشتی است.
  3. دارای کیفیت خروجی بالا نسبت به روش سنتی

برای مرغ سوخاری بعد از طعم دار کردن مرغ باید ارد سوخاری به مرغ ها اضافه شود که آماده ی طبخ شود که ین عملیات از طریق این دستگاه انجام می شود.

مزایای میز بردینگ پودر زن:

  1. کاهش مصرف پودر سوخاری
  2. بالا رفتن انضباط کاری
  3. بالا رفتن سرعن کار

هرکسی می تواند از پودر سوخاری آماده استفاده نماید یا این که پودر سوخار خودش تهیه نماید در هر حالت پودر سوخاری از نان های حجیم تهیه می شود. این نان ها در برابر افتاب قرار میگیرند که نم آنها بیرون رفته و خشک شوند. نان تست چنانچه فروش نرود به دلیل بیات شدن دیگر قابل استفاده نیست اگر دچار فساد نشده باشد دوباره به کارخانه باز گردانده می شود و مجددا داخل فر گذاشته و به صورت خشک شده روانه بازار می شوند. ادویه داخل پودر سوخاری بسیار مهم است که شامل پودر سیر ، پودر موسیر ، زعفران ، کمی دارچین ، فلفل قرمز و کمی آویشن است.

در فرایند پخت مرغ سوخاری یخچال بسیار مهم است که غلاوه بر این که مرغ ها باید داخل یخچال قرار دهند مرغ های تکه شده بعد از مزه دار شدن و مرینیت کردن باید در یخچال قرار داده شود تا در زمان این که می خواهند بفروشند سریع آماده می شود.

این میز پودر زن دارای برس است که ادویه و آرد هایی که به صورت گلوله ها شده الک کند. این میز درارای سطل آب و لگن های پود کنتاکی است که اگر در زمانی که آشپز نیاز به آب داشت بتواند سریع استفاده نماید.

این میز به سفارش مشتری به صورت تک و دو لگن ارائه می شود که معمولا به صورت دو لگن ارائه می شود یکی لگن برای پودر اسپایسی و لگن دیگر برای پودر نرمال است. این دستگاه در شیرینی پزی برای تصفیه آرد و ترکیب ادویه و انواع پودر های غذایی بسیار مناسب بوده و کار برد دارد. این میز بردینگ یکی از میز های با کاربرد بسیار بالا است.

در  این میز آرد سوخاری را در لگن بالایی ریخته و دستگاه به صورت اتومات آرد مرغوب را در لگن سفید و ضایعات آن در لگن استیل می ریزد. این دستگاه دارای الک اتوماتیک است که ضایعات را جدا می کند و باعث صرفه جویی در مصرف آرد می شود. قابلیت کارکرد این دستگاه برق است.

دستگاه های مورد نیاز برای پخت مرغ سوخری:

  1. مرینیتور
  2. بردینگ
  3. سرخ کن تحت فشار
  4. سرخ کن رو باز
  5. دیسپلی

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *