تاپینگ بدون برفک و دارای یخچال و موتور اسپانیایی با کیفیت بسیار بالا

تاپینگ بدون برفک و دارای یخچال و موتور اسپانیایی با کیفیت بسیار بالا

این تاپینگ بدون برفک که دارای طول ۱۹۰ سانتی متر است. این تاپینگ دارای بنماری بر روی دستگاه است و برای آماده سازی ساندویچ ، پیتزا و… در ساندویچی ، پیتزا فروشی و… مناسب است. این تاپینگ دارای بدنه تمام استیل ۳۰۴ با ضخامت ۱ میلیمتر بوده.

این دستگاه دارای بدنه تزریق مایع پلی اورتان و دارای چیلر و بدون برفک است. دمای این تاپینگ تا ۵ درجه زیر صفر قابل تنظیم است. تاپینگ پیتزا و ساندویچ برای سرد نگه داشتن سالاد ، مواد اولیه و مواد غذایی مایع در رستوران و فست فودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این تاپینگ به صورت زیر یخچال یا به صورت زیر فریز ارائه می شود که به سفارش مشتری طراحی و تولید می گردد.

این تاپینگ در ابعاد ۶ ، ۸ و ۱۰ ظرف بنماری تولید می شود و همچنین به سفارش مشتری می توان حجم و اندازه ظروف بنماری استیل را تغییر داد. این تاپینگ در قسمت پایین دارای یخچال یا فریزر است و در قسمت بالا دارای ظروف بنماری از جنس استیل که سر هستند قرار دارد و در قسمت جلوی ظروف بنماری دارای میز کار است که برای راحتی کاربر قرار داده شده است. همچنین در قسمت جلوی بنماری به سفارش مشتری می توان ریل قرار داد.

این تاپینگ دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *