تاپینگ پیتزا دارای ۸ لگن با رف و شیشه و دارای یخچال با دو درب

تاپینگ پیتزا دارای ۸ لگن با رف و شیشه و دارای یخچال با دو درب

این تاپینگ پیتزا دارای طول ۱۵۰ سانتی متر و دارای شیشه و رف است.این تاپینگ دارای ابعاد ۱۲۰*۸۰*۱۵۰ سانتی متر بوده و دارای ۸ لگن بنماری ۱/۳ است. در قسمت پیایین اسن دستگاه یخچال با دو درب ورودی است. در این دستگاه قسمت دریچه های موتور خانه به صورت پانچ تهیه شده و همچنین درب های اسن یخچال به صورت تمام استیل و به صورت تو کار تهیه شده اند.

این تاپینگ برای آماده کردن انواع پیتزا و ساندویچ و برای ساندویچی ها ، فست فودی ها و… مناسب است.این دستگاه دارای میز کار است و دارای یخچال صنعتی خوابیده ارائه می شود. در ظروف بنماری مواد پیتزا و ساندویچ قرار داده می شود که باید فشار سرما به ظرف ها رسانده تا مواد اولیه حفظ و نگهداری شوند.

این دستگاه دارای موتور سکاپ با حجم ۱/۲ بوده و همچنین دارای ترمومتر برای سهولت تنظیم دمای یخچال است. این تاپینگ در ابعاد ۱۲۰ ، ۱۵۰ ، ۱۹۰ یا به ابعد دلخواه مشتری طراحی و ساخته می شود.این تاپینگ دارای شاسی کشی و پروفیل بوده و دارای بدنه از جنس استنلس استیل است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *