دستگاه دیزی پزی ۳۲ تایی دارای بدنه استیل دو جداره و پایه آهنی با کیفیت بسیار بالا

دستگاه دیزی پزی ۳۲ تایی دارای بدنه استیل دو جداره و پایه آهنی با کیفیت بسیار بالا

این فر دیزی پزی سنگی که دارای بدنه استیل و دو جداره است این فر برای پخت آبگوشت ،گوشت کوبیده و… مناسب است و در دیزی سرا ، قهوه خانه ،رستوران های سنتی و.. کاربرد بسیار بالا دارد. این فر دارای پایه های آهنی و کف این فر از چدن به ضخامت ۱۰ میلی متر نشکن ساخته شده است.

جداربندی فر دیزی پزی از پشم سنگ ، پشم شیشه و گالوانیزه است و همچنین دارای یک شیر گازی و یک برنر خطی زیر صفحه چدن است.

این فر دارای ابعاد ۹۰*۵۵*۹۰ است و دارای بدنه دو جداره از جنس استیل ۴۳۰ استو دارای دو جدار عایق بندی است و این اجاق می تواند حرارت را در مدت بسیار زیاد نگه دارد و می توان بعد از خاموش کردن فر دیزی ها را داخل فر قرار داد تا به طور آرام پخته شود و جا بیفتد.

در این فر از یک شعله سراسری استفاده می شود که سرامیک کف را گرم کند تا دما را مطلوب برسدو بعد حرارت را کم کرده تا دیزی ها به طور یکنواخت و کامل پخته شود. این فر یک محفظه بسته و دو جداره و دارای کف چدن است که ظرفهای دیزی را روی آن قرار می دهند تا پخته شود.

این فر ها در ظرفیت های ۳۲ و ۴۶ سنگی ارائه می شود و دارای درب کشویی هستند. دیزی از غذا های قدیمی و اصیل است که برای پخت دیزی مواد را داخل ظرف آلومینیومی یا سنگی قرار می دهند داخل فر یا تنور مخصوص قرار می دهند تا پخته شود.

این فر دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *