دستگاه چیکن ذغالی دارای هود و شیشه با ظرفیت ۸ سیخ با کیفیت بالا

دستگاه چیکن ذغالی دارای هود و شیشه با ظرفیت ۸ سیخ با کیفیت بالا

این دستگاه چیکن ذغالی برای برای پخت مرغ ، ماهی ، گوشت و… مناسب می باشد و همچنین این دستگاه قابلیت پخت مواد غذایی با استفاده از ذغال یا گاز شهری و کپسول دارا می باشد. این دستگاه برای چرخش سیخ ها از الکتروموتور ، شفت و چرخنده سیخ های جوجه را  می گرداند.

ویژگی ای دستگاه چیکن:

  1. دارای ظرفیت ۸ سیخ
  2. سیخ ها به صورت پله پله قرار می گیرند.
  3. این دستگاه دارای بدنه استیل ، هود و شیشه می باشد.

این دستگاه برای مکان هایی که دارای فضای زیاد می باشد مناسب است و همچنین مکان هایی که به گاز دسترسی ندارند می توان با استفاده از ذغال جوجه ها را پخت. این دستگاه جوجه گردان دارای اندازه و ظرفیت های ۱۲ ، ۱۴ ، ۱۶  ، ۱۸ و ۲۰ سیخ قابل طراحی می باشد و همچنین دارای دو مدل دسته دار و بدون دسته می باشد.

در این دستگاه در پایین دستگاه محفظه ای برای ذغال تعبیه شده است و سیخ ها بالاتر از ذغال ها قرار می گیرند. در مدل بدون دسته سیخ ها با استفاده از یک گیره جا به جا می شوند و در مدل دسته دار سیخ ها بالا دستگاه قرار می گیرند و فاصله سیخ ها تا شعله گاز کمتر است.

شیوه کار دستگاه چیکن ذغالی:

در این دستگاه با استفاده از الکترو موتور و چند وسیله درگر سیخ ها گردانده می شوند  و همچنین قدرت این الکتروموتور بستگی به ظرفیت و تعداد سیخ ها دارد. برای روشن کردن ذغال ها کنار صفحات یک لوله با سوراخ هایی روی ان تعبیه شده است و با استفاده از دمنده ذغال ها روشن می شوند.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *