فر آجری پیتزا به صورت صندوقی دیجیتال ۱۲ بشقاب طرح چپ دست با کیفیت بسیار بالا

فر آجری پیتزا به صورت صندوقی دیجیتال ۱۲ بشقاب طرح چپ دست با کیفیت بسیار بالا

این فر پیتزا که به صورت صندوقی است و همچنین دارای درجه دیجیتال برای نمایش حرارت فر هست. این فر دارای کف آجری برای قرار دادن پیتزا هست. این فر در فست فود و رستوران ایتالیایی کاربر دارد و دارای پنج جدار عایق حرارتی که این عایق ها باعث کم شدن زمان پخت پیتزا می شود و به مدت ۱۰ دقیقه طول می کشد.

این فر دار ای ابعاد ۱۴۰*۱۰۰*۶۰ سانتی متر هست. این فر مناسب برای افراد چپ دست است و این فر از لحاظ فنی و کیفیتی با فر پیتزا پز های آمریکایی و ایتالیایی برابری می کند. در این فر انواع پیتزا ، لازانیا ، سیب زمینی و … مناسب و برای فست فودی ها ، ساندویچی ها ، مدارس و … مناسب است.

در مدل پنج جداره این دارای پشم سنگ ، پشم شیشه ، و گالوانیزه و استیل استفاده شده است.این فر دارای آجر های نسوز است و دارای بدنه تماما استیل با ضخامت ۰/۸ میلیمتر است و دارای ترمومتر برای تنظیم دما و ترموکوبل است و گرمایش این فر تا ۴۵۰ درجه سانتی گراد می رود.

این فر دارای ظرفیت های از جمله:

  1. ۹ بشقابه (یک یا دو طبقه)
  2. ۱۲ بشقابه (یک یا دو طبقه )
  3. ۱۸ بشقابه (دو طبقه )
  4. ۲۴  بشقابه (دو طبقه)

دارای بدنه استیل ۴۳۰ بگیر یا ۳۰۴ ضد زنگ در ضخامت های ۰/۶ و ۰/۸ میلیمتر موجود است. می توان به سفارش مشتری پایه آهنی یا استیل برای این فر قرار داد و همچنین می توان برایش درب شیشه ای قرار داد. در رستوران هایی که چند نوع پیتزا مورد پخت قرار می گیرد این فر صندوقی برای این رستوران و فست فودی ها مناسب است.

این فر دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *