فر سنگی دارای نه بشقاب به صورت سنگی با کیفیت بالا

فر سنگی دارای نه بشقاب به صورت سنگی با کیفیت بالا

این فر پیتزا صندوقی که دارای ظرفیت ۹ بشقاب و کف این فر آجر نسوز است.این فر برای فست فودی ها ، ساندویچی ها و … برای پخت پیتزا ، کیک شیرینی و… مناسب است. این فر دارای بدنه داخلی از جنس گالوانیزه و همچنین درب آلیاژی است. از قابلیت های این فر این است که از بیرون می شود داخل فر را دید و با چراغ روشن می شود و همچنین دارای نمایشگر دیجیتال است.

این فر دارای درجه دیجیتال ، تر موکوپل ، ترمومتر است.زمان پخت در این فر کمتر از ۸ دقیقه است و میزان مصرف سوخت این دستگاه بین ۲ ال ۵ متر مکعب در ساعت است. این فر پنج جداره است و دارای بدنه استنلس استیل است و همچنین توان گرمایی این فر بالا ۱۰۰۰ درجه است. این فر دارای ابعاد ۱۲۰*۸۵*۵۵ سانتی متر است.

در این فر دما به طور یکسان در تمام قسمت های فر تقسیم شده است که پیتزا به طور کامل پخته می شود و باعث نصفه پخته شدن و سوختن پیتزا نمی شود. این فر دارای درب آلیاژی است که باعث ماندگاری دما  و سرد ماندن اطراف این دستگاه می شود. کیفیت پخت به خاطر داشتن آجر با کیفیت بالا است. در این فر از چراغ حرارتی استفاده شده است و دیدن داخل فر و همچنین سرعت پخت در این فر بالا است که این امر باعث پایین آمدن کیفیت پخت نمی شود.

در این فر قابلیت تنظیم و کنترل الکتریکی دما وجود دارد و با استفاده از تروموستات دمای داخل فر را تنظیم می کند.این فر مصرف سوخت را تا ۳۵ در صد کاهش می دهد و همچنین شست و شو ، جا به جایی و کار با این دستگاه بسیار آسان است. و این فر کم حجم است و فضای کمی اشفال می کند.

این فر به سفارش مشتری در اندازه های مختلف قابل ساخت است.

این فر دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *