فر پیتزا ایستاده طبقاتی ۴ درب

یکی از وسایل ضرور برای رستوران ها و فست فودی ها فر پیتزا است. همانطور که می دانید دستگاه بسیار زیادی برای پخت پیتزا طراحی و ساخته شده است که هرکدام دارای اندازه و نوع منحصر به فرد خود است. در این مطلب از سایت ایران کیچن می خواهیم به معرفی و بررسی فر پیتزا ایستاده طبقاتی ۴ درب بپردازیم. با ما همراه باشید.

فر پیتزا ایستاده طبقاتی ۴ درب

معرفی و بررسی فر پیتزا ایستاده طبقاتی ۴ درب:

فر پیتزا یکی از وسایل ضروری می باشد که هرکدام دارای اندازه مختلفی می باشد و هر رستوران یا فست فودی باید طبق میزان تعداد مشتریان خود نسبت به خرید فر پیتزا اقدام نماید. این فر پیتزا به صورت طبقاتی طراحی شده است و دارای چهار درب است. این فر برای رستوران و فست فودی هایی متوسط مناسب می باشد و بسیار کاربردی است.

این فر به صورت ایستاده طراحی شده است و بدنه این فر از جنس استیل ضد زنگ است. در ساخت این فر از قطعات بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است و این فر با استفاده از گاز کار می کند. این دستگاه دارای اندازه و وزن مناسب می باشد و جای بسیار زیاد اشغال نمی کند. یکی از مزیت های این فر پیتزا ایستاده این است که برای آن چهار پایه چرخدار بسیار با کیفیت و مقاوم قرار داده شده است و می توان این فر را به راحتی جابه جا کرد.

در طراجی این فر به کوچکترین نکات توجه شده است و پیتزا هایی که با این فر پخته می شوند به صورت یک دست هستند و به این صورت نیست که یک طرف پخته نشود یا یک طرف خیلی پخته شود. این فر مانند تمام محصولات مجموعه ایران کیچن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است.

مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *