مخلوط کن صنعتی با کیفیت بسیار بالا

مخلوط کن صنعتی با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه مخلوط کن ویتامکس مدل ۷۶۷ که برای آبمیوه فروشی ، کافه ، کافی شاپ و … مناسب بوده که دارای صدای بسیار کم است و دارای بیشترین قابلیت دارد. این دستگاه برای تهیه انواع اسموتی ، کوکتل های میوه ای و… مناسب است.

این دستگاه دارای قدرت ۱۲۰۰ وات بوده و ظرفیت آن دو لیتر است. این دستگاه دارای ولتاژ ۲۲۰ – ۲۴۰ ولت بوده و دارای فرکانس ۵۰/۶۰ هرتز بوده و دارای سرعت چرخش ۲۸۰۰۰ دو در دقیقه است.این دستگاه قابلیت این دارد بهترین کار مخلوط را انجام بدهد و جذابترین پوره یخ را آماده کند.

این دستگاه مخلوط کن دارای کلید روشن و خاموش بوده و همچنین پارچ این دستگاه که دو لیتر است نشکن بوده و برای تهیه سس برای رستوران ، کافی شاپ و.. مناسب است. این دستگاه برای تولید انواع نوشیدنی مناسب بوده و یکی از مزیت های این دستگاه مخلوط کن این است که سرعت این دستگاه به طور دستی قابل کنترل است.

این دستگاه دارای پارچ شفاف و مقاوم است و به طوری طراحی شده است که مواد را به سمت تیغ کنترل می شود. این دستگاه دارای محفظه صدا گیر است و پارچ نشکن آن از جنس پلی کربنات است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *