پاپ کورن استیل دودی طلایی با قابلیت استفاده از برق و گاز

پاپ کورن یکی از تنقلاتی است که هم کودکان و هم بزرگسالان به آن علاقه دارند و دوست دارند در تفریحات و حتی در خانه پاپ کورن بخورند. وسایل بسیار زیبادی برای درست کردن پاپ کورن وجود دارد که در اندازه و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از سایت ایران کیچن می خواهیم به معرفی و بررسی پاپ کورن استیل دودی طلایی با قابلیت استفاده از برق و گاز بپردازیم . با ما همراه باشید.

پاپ کورن استیل دودی طلایی با قابلیت استفاده از برق و گاز

پاپ کورن استیل دودی طلایی با قابلیت استفاده از برق و گاز:

این دستگاه یکی از دستگاه هایی است که تمام افراد می توانند از آن استفاده کنند و در هر جایی شروع به درست کردن پاپ کورن کنند. به عنوان مثال می توان از این دستگاه در پارک ها، محل ها تفریح افراد و هرجای دیگر قرار داد و با فروش پاپ کورن به درآمد رسید. مدل این دستگاه دودی طلایی است و یکی از مزیت های این دستگاه این است که هم با استفاده از برق کار می کند و هم با استفاده از گاز کار می کند. در نتیجه شما هرجایی که به برق دسترسی دارید می توانید از برق و هرجایی که به گاز دسترسی دارید از گاز استفاده کنید.

در ساخت این دستگاه از قطعات بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که خرابی آن بسیار کم است. در طراحی این دستگا از پایه های چرخدار استفاده شده است که بسیار مقاوم و با کیفیت هستند و می توان به راحیت این دستگاه پاپ کورن را جابه جا کرد. بدنه این دستگاه از استیل می باشد و ضد زنگ است.ترکیب رنگ طلایی و قسمت های دیگر دستگاه بسیار زیبا است و نمای جذابی به این دستگاه داده است. اندازه این دستگاه مناسب می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *