کانتر گرم پنج لگن شیشه نیم دایره

کانتر گرم پنج لگن شیشه نیم دایره

این دستگاه کانتر گرم که دارای پنج لگن بنماری و دارای طول ۱۹۰ سانتی متر می باشد. این کانتر دارای شیشه نیم دایره در جلو می باشد و همچنین دارای رف ، ریل و شیشه می باشد. این دستگاه دارای کیفیت بسیار می باشد. این دستگاه مناسب رستوران ، تالار پذیرایی ، آشپز خانه های صنعتی و … مناسب می باشد. این دستگاه دارای کاربرد بسیاری در آشپز خانه های صنعتی می باشد.

ویژگی های کانتر گرم پنج لگن شیشه نیم دایره:

  1. دارای بدنه استنلس استیل
  2. دارای پنج بنماری می باشد.
  3. ابعاد این دستگاه: ۹۰*۸۰*۱۹۰

ابعاد انوع دستگاه کانتر گرم:

  1. ۹۰*۸۰*۱۲۰
  2. ۹۰*۸۰*۱۵۰
  3. ۹۰*۸۰*۱۹۰

گرم نگه داشتن و نگه داشتن کیفیت غذا با استفاده از رطوبت ملایم یکی از مزیت های این دستگاه می باشد که می تواند غذارا در مدت طولانی به صورت تازه و گرم نگه دارد.این کانتر دارای وان آب از جنس استیل نگیر با ضخامت ۰/۸ میلیمتر می باشد و بدنه این کانتر از جنس استیل با ضخامت ۱ یا ۰/۸ میلیمتر می باشد و دارای استحکام بالا می باشد.

این کانتر دارای دو نوع تک و دو جداره می باشد که در نوع دو جداره می توان از زیر دستگاه به عنوان گرمخانه استفاده کرد و همچنین این دستگاه را می توان با کاربرد برق یا گاز ساخت و همچنین به نیاز مشتری می توان با هر دو کاربرد ساخت.در رستوران ها برای تسریع در امر سرو غذا از سینی و سلف های مشتری واز انواع رف و ریل طراحی و نصب می شود.در طراحی این کانتر نهایت ظرافت و دقت رعایت شده است تا این کانتر نمای جذابی داشته باشد.

اگر این دستگاه را با مشخصات دیگر خواسته باشید سفارشی می سازیم و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *