گاز ۶ شعله دم کن دار استیل

گاز یکی از وسایلی ضروری برای هر مکانی است که افراد در هر مکان برای پخت و پز به ان نیاز دارند. یکی از نیاز های ضرور آشپزخانه های و همچنینی رستوران ها گاز است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی گازهای بسیار زیادی طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد. البته گازها در اندازه ها مختلفی ساخته می شوند که هر کس باید نسبت به نیاز خود گاز مناسب را تهیه نماید. در این مطلب از سایت ایران کیچن می خواهیم به معرفی و بررسی گاز ۶ شعله دم کن دار استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

گاز ۶ شعله دم کن دار استیل

معرفی و بررسی گاز ۶ شعله دم کن دار استیل:

این گاز یکی از محصولات پرفروش مجموعه ایران کیچن است که دارای طرفدارن بسیار زیادی می باشد. در طراحی این گاز از شش شعله استفاده شده است که مناسب است و می توان گفت برای هر جایی مناسب می باشد. بدنه این گاز از استیل است که ضد زنگ می باشد و در قسمت پایین گاز دم کن قرار داده شده است.

در ساخت این گاز از قطعات بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده شده است و می توان گفت که خراب ان گاز صفر می باشد. این محصول دارای چهار پایه می باشد که این پایه بسیار مقاوم و با کیفیت هستند. اندازه و وزن این گاز مناسب است و جای بسیار زیادی اشغال نمی کند و همچنین به خاطر وطن مناسبی که دارد، جا به جایی آن آسان است. این گاز بسیار زیبا می باشد و نمای بسیار جذابی به محلی که استفاده می شود می دهد.

محصولات ایران کیچن دارای کیفیت بسیار بالا می باشند و این گاز هم با بالاترین کیفیت طراحی و ساخته شده است  نسبت به این کیفیت بسیار بالا دارای قیمت مناسب می باشد. ایران کیچن یکی از مجموعه های بسیار معروف در طراحی و ساخت این وسایل می باشد که شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهدید.

مجموعه داریا خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *