گرمخانه ۸ طبقه استیل

گرمخانه ۸ طبقه استیل

این دستگاه گرمخانه که دارای ۸ طبقه بوده و برای به نمایش گذاشتن مواد غذایی به مشتریان مناسب بوده و دارای کاربرد بسیار زیاد است. این دستگاه گرمخانه دارای بدنه تمام استیل بوده و دارای کیفیت بسیار بالا است.

این دستگاه توانایی نگهداری مواد غذایی را تا ساعاتی به صورت تازه دارای است. و از مزیت های این دستگاه این است که از کیفیت و طعم مواد غذایی کم نمی شود. در ساخت این دستگاه از قطعات بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که دارای طول عمر بسیار بالا و خرابی بسیار پایین است.

گرمخانه 8 طبقه استیل

در ساخت این دستگاه از شیشه نشکن و با کیفیت استفاده شده است که در اتلاف انرژی بسیار صرفه جویی می کند و همچنین شست و شو و تمیز کردن این دستگاه به راحتی انجام می شود. ظرفت این دستگاه ۸ طبقه است.

این دستگاه دارای پایه های چرخ دار بوده که جابه جایی را برای کاربران و کارکنان بسیار آسان کرده و می توانند به راحتی این دستگاه را جا به جا کنند. و از مزیت های این دستگاه این است که جای بسیار کمی اشغال می کند و در هر جایی از فروشگاه می توان قرار داد.

این دستگاه دارای نمای بسیار جذاب بوده و برای جذب مشتری بسیار مناسب است. این دستگاه گرمخانه ۸ طبقه استیل برای رستوران ها ، آشپز خانه ها ، فست فودی ها ، ساندویچی ها و… مناسب است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *