اسکوپ بستنی از جنس استیل با کیفیت بسیار بالا

اسکوپ بستنی از جنس استیل با کیفیت بسیار بالا

این اسکوپ ها که دارای کیفیت بسیار بالا بوده و دارای رویه از جنس استیل بوده و و از داخل از جیوه است. این اسکوپ ها در سایز های ۱۶ ، ۲۰ ، ۲۴ و ۳۰ وجود داراد این اسکوپ برای اسکوپ زدن بستنی میوه ای مناسب بوده و قابل شست و شو در ماشین ظرف شویی است.

این اسکوپ برای انواع بستنی و برای کافی شاپ ، بستنی فروشی ، منزل و… مناسب است. این اسکوپ در برابر زنگ خوردگی و ضربه مقاوم است. این اسکوپ دارای طراحی منحصر بوده که بستنی را به بهترین شکل به صورت گرد در می آورد.

یکی از مزیت های این اسکوپ این است که برای پخت کیک مناسب بوده و می توان خمیر کیک را با استفاده از این اسکوپ به یک اندازه در آوریم. با استفاده از این می توان خوراکی های تزیینی بسیار زیبا تهیه و آماده کرد. داشتن یکی از این ها در آشپزخانه لازم و واجب است.

همچنین می توان با استفاده از این اسکوپ لایه های کیک را به یک اندازه در آورد و در کیک و شیرینی فروشی ها دارای کاربرد بسیار بالا است. این اسکوپ دارای کاربرد بسیار بالا است در پخت بیسکوییت ، مواد شیرینی و انواع غذای دیگر کاربرد دارد.

این اسکوپ به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *