بار سفت کن بستنی دارای پایه و با کیفیت بسیار بالا

بار سفت کن بستنی دارای پایه و با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه بار سفت کن که سه فاز بوده و دارای قدرت کمپرسور اصلی ۴ اسب بخار بوده و برای بستنی فروشی ها مناسب بوده و برای درست کردن انواع بستنی سنتی و میوه ای کاربرد دارد. این دستگاه بسیار هوشمندانه طراحی و ساخته شده است که در تمام اقلیم های ایران و در تمام شرایط آب و هوایی متفاوت قابل استفاده است.

این دستگاه بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است و از قطعات و وسایل با کیفیت و مرغوب در ساخت این دستگاه استفاده شده است که باعث طول عمر این دستگاه سفت کن است. در این دستگاه سفت کن قیف ورودی بستنی مایع و مواد دیگر در انتهای سیلندر تعبیه شده است که باعث میکس بهتر مواد بستنی و پفکی تر شدن آن ها می شود.

در انتهای تولید می توان انواع مغز مثل بادام ، پسته و.. و تکه های کوچک شکلات و انواع شربت و طعم دهنده اضافه کرد. این دستگاه برای کنترل عملکرد دارای برد الکترونیکی است.

امکانات دستگاه سفت کن بستنی :

  1. این دستگاه دمای محیط را نمایش می دهد.
  2. این دستگاه سفت کن دمای بستنی را نمایش می دهد.
  3. این دستگاه ایرادها و خطا های احتمالی را نمایش می دهد..
  4. دارای چهار حالت پیش فرض تولید بستنی برای تولید انواع بستنی است.
  5. در حین تخلیه سرعت تخلیه بستنی افزایش می دهد.

این دستگاه سفت ساز بستنی که دارای درب یکپارچه سیلندر بوده و از جنس استیل ضد زنگ است همچنین در این دستگاه برای تامین امنیت و حفظ دست کاربر میله هایی با فاصله کم از همدیگر قرار داده اند که شست و شوی آن آسان بوده و اصلا مواد بستنی روی آن باقی نمی ماند.

درب پلاستیکی این دستگاه طوری طراحی شده است که می توان دستگاه را با یک دست تخلیه کرد و همچنین به عنوان عایق استفاده می شود که عایق بودن درب باعث مصرف کم انرژی برق و صرفه جویی می شود.

این دستگاه دارای چرخ های ترمز دار است که هم باعث جا به جایی آسان دستگاه می شود و هم اینکه چون دارای قفل است می توان دستگاه را به صورت ثابت نگه داشت. این دستگاه دارای یاتاقان با کیفیت و مرغوب بوده که دارای طول عمر بسیار بالا است که در طول عمر بالای خود نیازی به گریس کاری و روغن کاری ندارد.

تسمه استفاده شده در این دستگاه دارای کیفیت بسیار بالا بوده و همچنین دارای استحکام بالا و در طول کارکرد خود شل نمی شود. پولی محرک پای همزن این دستگاه سفت کن از جنس فولاد است که بسیار مستحکم و با کیفیت بوده که از نوع آلومینیومی آن نیز سبک تر است. یکی از مزیت های این دستگاه این است که دارای اینورتر بوده که دور دستگاه متناسب با نیاز خودتان تعیین می کنید که باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

پارو این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و شفت پارو برای طول عمر بیشتر آن سخت کاری شده است و همچنین تیغه های پارو به صورت فنری و خود تنظیم طراحی شده است که باعث می شود مواد باقیمانده بر روی سطح سیلندر به خوبی پاک کند.

مشخصات انواع مدل دستگاه سفت کن:

  1. مدل NIKA60: این مدل دارای ظرفیت در هر بار گذاری ۷ تا ۱۰ کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت تولید در هر بار گذاری ۴۰ تا ۶۰ کیلو گرم است.این مدل دارای وزن ۳۰۰ کیلوگرم بوده و دارای کندانسور هوا خنک است.مشخصات الکتریکی V380 PH3 HZ50 KW6 و دارای ابعاد  ۱۳۷۰*۶۵۰*۸۷۰ میلیمتر است.
  2. مدل NIKA90 : این مدل دارای ظرفیت در هر بار گذاری ۱۰ تا ۱۵ کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت تولید در هر بار گذاری ۶۰ تا ۹۰ کیلو گرم است.این مدل  دارای کندانسور آب خنک است.مشخصات الکتریکی V380 PH3 HZ50 KW9 و دارای ابعاد  ۱۳۷۰*۶۵۰*۹۵۰ میلیمتر است.
  3. مدل NIKA120: این مدل دارای ظرفیت در هر بار گذاری ۱۴ تا ۲۱ کیلو گرم بوده و دارای ظرفیت تولید در هر بار گذاری ۸۰ تا ۱۲۰ کیلو گرم است.این مدل  دارای کندانسور آب خنک است.مشخصات الکتریکی V380 PH3 HZ50 KW12 و دارای ابعاد  ۱۳۷۰*۶۵۰*۹۵۰ میلیمتر است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *