تعمیر سانتریفیوژ رستوران در کل شهرستان های ایران

تعمیر سانتریفیوژ رستوران توسط شرکت ایران کیچن با هزینه ای مناسب و در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد. تعمیر سانتریفیوژ رستوران نیاز به مهارت و تخصص دارد.

سانتریفیوژ یکی از تجهیزات مهم و کلیدی رستوران و فست فود ها به شمار می آید که هر فردی ابتدا قبل از راه اندازی چنین مکان هایی باید به فکر تعبیه این دستگاه در مکان مناسب خود باشد. تعمیر سانتریفیوژ رستوران مستلزم رعایت نکات و قوانینی است که توسط متخصصان مربوط، باید صورت گیرد و تعمیر مدل های مختلف سانتریفیوژ توسط شرکت ما یکی از پیشنهادهای مناسبی است که در این مقاله به شما ارائه خواهیم کرد. به عبارت دیگر نگهداری و سرویس دهی مطلوب ضامن سلامتی و افزایش طول عمر مفید دستگاه سانتریفیوژ شما خواهد شد.

انواع سیستم تهویه در آشپزخانه

سیستم های تهویه آشپزخانه به طور کلی به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • سیستم مکش (سانتریفیوژ) : وظیفه این سیستم خروج هوای داخل سالن آشپزخانه به بیرون است.
  • سیستم دمش (هود و کانال) : وظیفه این سیستم تولید هوا یا به عبارت دیگر ورود هوای تازه به فضای داخل سالن آشپزخانه است.

آشنایی با دستگاه سانتریفیوژ رستوران

دستگاه سانتریفیوژ رستوران یکی از تجهیزات ضروری و  مهمی است که در سالن آشپزخانه رستوران ها به منظور تخلیه هوای آن در مکانی مناسب تعبیه می شود. به عبارتی پخت و پز آن هم  به صورت مداوم همواره با دود و حرارت بالایی همراه است؛ لذا از وسایلی به منظور تخلیه و تهویه مجدد هوای داخل سالن استفاده می شود که سانتریفیوژ رستوران یکی از این دستگاه ها می باشد. این دستگاه نیز مانند هر وسیله دیگری بعد از مدت زمانی استفاده ممکن است به دلایل مختلف دچار ایرادات جزئی یا کلی شود. تعمیر سانتریفیوژ رستوران کار راحتی نبوده و به این منظور شرکت هایی با افراد متخصص و مهارت دیده خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند.

اجزای تشکیل دهنده سانتریفیوژ رستوران

امروزه کشورها با استانداردهای متفاوتی اقدام به تولید سانتریفیوژ رستوران کرده اند. ساخت یک سانتریفیوژ رستوران با ورق های باکیفیت گوناگون می تواند از یک یا چندین مکنده، دمنده و انواع مختلف هود تشکیل شده باشد. هر یک از موارد ذکر شده در ابعاد و اندازه های مختلف و از طریق کانال کشی ها با یکدیگر متصل می شوند.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه سانتریفیوژ رستوران

مشتریان برای خرید سانتریفیوژ لازم است که همواره نکاتی را مد نظر خود قرار دهند که از جمله آن می توان به ابعاد و اندازه رستوران اشاره کرد. به طور معمول هر چقدر اندازه مغازه های بزرگتر و تولید آن نیز بیشتر باشد از سانتریفیوژ های قوی تر باید برای آن رستوران استفاده کرد. این اشتباه رایج به منظور نصب سانتریفیوژی با ابعاد کوچکتر و کم هزینه با هدف تعویض آن با یک سانتریفیوژ بزرگتر بعد از گسترش و رونق رستوران باید کنار گذاشته شود. این کار به دلیل عدم بازدهی دستگاه برای آن حجم از کار بعد از مدت کوتاهی سبب آسیب رساندن به آن شده و تعمیر سانتریفیوژ رستوران برای شما هزینه های اضافی را به دنبال خواهد داشت.

تفاوت انواع سانتریفیوژ رستوران

سانتریفیوژ رستوران در انواع مختلفی تولید و روانه بازار شده اند. تعمیر سانتریفیوژ رستوران در مدل های مختلف آن بر اساس موارد مطرح شده در زیر ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند :

  • پروانه
  • دبی (ظرفیت هوا)
  • فشار استاتیک
  • متریال مورد استفاده در هواکش
  • موتور
  • سیستم انتقال قدرت

تعمیر سانتریفیوژ رستوران

تعمیر سانتریفیوژ در تهران و سایر شهرهای کشور به منظور افزایش قدرت آن از طریق افزایش قطر پروانه، دور موتور صورت گرفته و تعمیرکار باید برای محاسبه قدرت، ارتفاع، فاصله و خم ها را نیز در نظر گیرد. ارتفاع و فاصله بیشتر سانتریفیوژ از هودها و خم های بیشتر بر سر آن باعث افزایش قدرت دستگاه خواهد شد. مورد ذکر شده تنها بخشی از مدل های مختلف تعمیر دستگاه بوده که در قسمت های بعدی به صورت خیلی جامع و مفید دلایل و مشکلات احتمالی برای تعمیر سانتریفیوژ رستوران را برای شما خوانندگان عزیز و محترم بیان کرده ایم.

ذکر این نکته نیز ضروری است که باید حتی هنگام تعمیر دستگاه و قدرت آن جهت خروج و تهویه هوای داخل سالن آشپزخانه رستوران از قطعات مرغوب و با کیفیت استفاده کرده و اندازه دستگاه را متناسب با ابعاد و اندازه سالن آشپزخانه در نظر گرفت. به عبارت دیگر هر چه میزان پخت و پز در یک رستوران بیشتر باشد باید از دستگاه های قوی تر و بزرگتری برای تخلیه هوا استفاده کرد.

تعمیر فن گریز از مرکز سانتریفیوژ

بالانس دینامیکی فن های سانتریفیوژ بدون نیاز به جابجایی فن و در محل آشپزخانه، یکی دیگر از انواع مدل های تعمیر سانتریفیوژ رستوران است که توسط دستگاه بالانس انجام می گیرد. فن گریز از مرکز باعث جابجایی جریان گاز به وسیله یک نیروی گریز از مرکز می شود. کاربرد این فن بر اساس یک قانون در سیستم های کانال کشی با فشار بالا بوده و بکارگیری آن در سانتریفیوژ رستوران سبب تخلیه هوا در جهت عمود بر محور گردش پروانه می شود. بالعکس هوای ورودی که به فن وارد می شود در موازات محور گردش پروانه بوده و سپس این هوا به سمت اطراف پروانه و نوک بالک ها یک حرکت شعاعی دارد. جریان هوا به واسطه این حرکت بخشی از انرژی جنبشی آن را دریافت و همزمان با آرام شدن حرکت جریان هوا پیش از ورود به مسیر تخلیه، فشار استاتیک را افزایش می دهد. قابلیت و عملکرد اصلی این فن ها در مکان هایی است که دمای هوای آنجا بالا، کثیف و همراه با ناخالصی است.

انواع فن سانتریفیوژ رستوران

در این قسمت نام چند نمونه پر کاربرد از فن های گریز از مرکز را که هنگام تعمیر سانتریفیوژ رستوران می توان از آنها به عنوان یک قطعه جایگزین استفاده کرد؛ برای شما خوانندگان عزیز در زیر آورده شده است. البته بهتر است که بدانید هر یک از فن های ذکر شده از قسمت ها و بخش های مختلفی تشکیل شده است که بر روی کیفیت و قیمت نهایی آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

  1. فن بکوارد (Backward)
  2. فن فوروارد (Forward)
  3. فن فشار قوی
  4. فن کوپلینگی
  5. فن دبل

اشکالات و دلایل احتمالی برای تعمیر سانتریفیوژ رستوران

در این قسمت بخشی از مشکلاتی را که ممکن است برای فن سانتریفیوژ رستوران به وجود آید و توجه به آن برای تعمیر به موقع دستگاه ضروری و مهم است در زیر برای شما بیان کرده ایم :

دلایل تعمیر سانتریفیوژ رستوران برای کار نکردن فن دستگاه

از جمله دلایلی که می توان برای عملکرد نامناسب فن دستگاه سانتریفیوژ رستوران نام برد که نیاز به تعمیر اساسی توسط نیروی متخصص و با تجربه دارد؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– صحیح نبودن ولتاژ تنظیم شده دستگاه

– درگیر شدن پروانه با حلزونی دستگاه

–  هرز شدن فولی های دستگاه

– پاره شدن تسمه های دستگاه

دلایل تعمیر سانتریفیوژ در رستوران ها برای بالا بودن سطح صدای دستگاه

از جمله دلایلی که برای افزایش بیش از اندازه سطح صدای دستگاه سانتریفیوژ رستوران نام برد که نیاز به تعمیر اساسی توسط نیروی متخصص و با تجربه دارد؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– بالانس نبودن پروانه دستگاه

– کوچک بودن یا خم شدن محور گرداننده دستگاه

– معیوب بودن یاتاقان های دستگاه

– اشتباه بودن اندازه فولی های دستگاه

– شل شدن پیچ های موتور دستگاه

– برخورد پروانه با مخروط  ورودی درون  دستگاه

دلایل تعمیر سانتریفیوژ رستوران برای پایین بودن حجم هوای دستگاه

از جمله دلایلی که برای پایین بودن حجم هوای دستگاه سانتریفیوژ رستوران نام برد که نیاز به تعمیر اساسی توسط نیروی متخصص و با تجربه دارد؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– کوچک بودن فن دستگاه برای عملکرد مورد نیاز

– صحیح نبودن اتصالات ورودی و خروجی فن دستگاه

– مسدود شدن ورودی و خروجی فن دستگاه

–  کثیف شدن کویل ها و فیلترهای دستگاه

– بیش از اندازه بسته شدن دمپرهای دستگاه

– خیلی پایین بودن سرعت فن دستگاه

– چرخیدن پروانه دستگاه در جهت نادرست

دلایل تعمیر سانتریفیوژ رستوران برای بالا بودن حجم هوای دستگاه

از جمله دلایلی که برای بالا بودن حجم هوای دستگاه سانتریفیوژ رستوران می توان نام برد که نیاز به تعمیر اساسی توسط نیروی متخصص و با تجربه دارد؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– بیش از اندازه بزرگ بودن فن دستگاه برای عملکرد مورد نیاز آن

– باز بودن دریچه دسترسی دستگاه

– نصب نبودن دمپرهای دستگاه

– بیش از اندازه بودن سرعت فن دستگاه

– اشتباه بودن جهت چرخش فن دستگاه

دلایل تعمیر سانتریفیوژ رستوران برای داغ کردن موتور دستگاه

از جمله دلایلی که برای داغ کردن موتور دستگاه سانتریفیوژ رستوران که نیاز به تعمیر اساسی توسط نیروی متخصص و با تجربه دارد؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– اشتباه بودن جهت چرخش فن دستگاه

– بیش از اندازه بودن سرعت فن دستگاه

– مناسب نبودن نوع و اندازه فن دستگاه برای عملکرد مورد نیاز خود

– انتخاب نادرست و نامناسب موتور دستگاه

– مناسب نبودن سیم پیچی های موتور دستگاه

– نرسیدن هوای خنک به موتور دستگاه

– بیش از اندازه بودن چگالی گاز درون دستگاه

دلایل تعمیر سانتریفیوژ رستوران برای داغ کردن یاتاقان دستگاه

از جمله دلایلی که برای داغ کردن یاتاقان های دستگاه سانتریفیوژ رستوران که نیاز به تعمیر اساسی توسط نیروی متخصص و با تجربه دارد؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– بیش از اندازه بودن کشش تسمه های دستگاه

– روغن کاری نامناسب و یا کم  یاتاقان های دستگاه

تعمیرکار سانتریفیوژ در کل شهرستان های ایران

شرکت ایران کیچن یکی از شرکت های موفق در زمینه تعمیر سانتریفیوژ رستوران می باشد و با ارسال تعمیرکار و کارشناس به سراسر ایران و تهران همواره در تلاش است تا خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه نماید. در واقع توجه به موقع سرویس های ادواری به حفظ و سلامتی دستگاه در هنگام بهره برداری از آن کمک شایانی نموده  و باعث می شود که نگرانی های بیشمار مشتریان در خصوص بهره برداری از دستگاه ارائه شده و طول عمر آن توسط شرکت ایران کیچین تجهیز شود. این شرکت همواره با کادری مجرب و نیروهای متخصص خود تلاش دارد که مشکل رستوران داران  محترم کشور را از هر نقطه ایران در کمترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت برای تعمیر سانتریفیوژ رستوران برطرف نمایند. شما مشتریان عزیز برای هماهنگی های لازم جهت ارسال تعمیرکار سانتریفیوژ رستوران می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کرده و به صورت شبانه روزی در ۷ روز هفته از نمایندگان ما اطلاعات  لازم را در خصوص روز و ساعت مراجعه تعمیرکار به محل مورد نظر خود را کسب نمایید..

قیمت تعمیر سانتریفیوژ رستوران

یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه هایی که صاحبان رستوران و فست فود در سراسر کشور همواره با آن مواجه هستند؛ قیمت دستگاه سانتریفیوژ می باشد. این افراد در درجه نخست به منظور راه اندازی یک رستوران باید به فکر راه اندازی سانتریفیوژ رستوران بوده و این کار برای آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین خاطر می توان گفت که عوامل و فاکتورهای گوناگونی بر قیمت خرید یک دستگاه و تعمیر سانتریفیوژ رستوران تاثیر داشته که عدم شناخت و آگاهی کافی از این عوامل مصرف کنندگان را با ابهامات و سردرگمی های بسیاری رو به رو خواهد کرد. از همین رو قیمت تعمیر سانتریفیوژ رستوران نیز به تبعیت از همین فاکتورها و شاخص های تعیین شده محاسبه و این قیمت در نهایت توسط تعمیرکار سانتریفیوژ رستوران بعد از مشاهده و بررسی فنی و اصولی دستگاه قیمت نهایی آن را تعیین می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



5 دیدگاه برای “تعمیر سانتریفیوژ رستوران در کل شهرستان های ایران“

  1. ناشناس گفت:

    هزینه تعمیر سانتریفیوژ چقدر است

  2. ناشناس گفت:

    سانتریفیوژ رستوران مارو ایران کیچن تعمیر کرد خیلی عالیه خدماتشون حرف نداره

  3. ناشناس گفت:

    برای تعمیر سانریفیوژ چیکار کنم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *