تنور نانوایی ساج چدنی دارای بدنه استیل با دودکش گاز با کیفیت بالا

تنور نانوایی ساج چدنی دارای بدنه استیل با دودکش گاز با کیفیت بالا

این دستگاه تنور نان ساجی که نوعی که با استفاده از این دستگاه نوعی نان نازک و پهن تهیه می شود که نان بر روی یک صفحه چدن دایره نازک به نام ساج پخته می شود.  این دستگاه برای پخت نان محلی کاربرد دارد و این دستگاه در دو سایز ۴۰ و ۴۸ سانتیمتر ساخته می شود.

ساج را روی آتش هیزم یا اجاق گاز یا پلو پز قرار می دهیم و بعد از داغ شدن روی این خمیر وردنه شده قرار می دهند و نان تهیه می کنند.

این نان در میان مردمان آذربایجان ،کردستان ، کرمانشاه ،لرستان و… رواج دارد . با استفاده از این تنور می توان به تهیه ساندویچ و اسنک و انواع نان از جمله عربی ، مدیترانه ای و … پرداخت.

ابعاد این تنور:

طول ۶۰ سانتیمتر ، عرض ۷۵ سانتیمتر ، ارتفاع ۱۰۰ سانتیمتر ، قطر چدن ۵۰ سانتیمتر

ویژگی های تنور نانوایی ساج:

  1. سهولت در شستشو این تنور
  2. لایه ی کاملا نچسب
  3. استفاده از این دستگاه آسان می باشد
  4. این دستگاه قادر است در ساعت ۳۰ الی ۴۰ نان بپزد
  5. حمل این دستگاه اسان می باشد

این دستگاه برای رستوران ها و غذاخوری هایی که تمایل دارند نان داغ به مشتریان خود بدهند مناسب می باشد. این دستگاه کالا صنعتی می باشد.این ساج چدنی برای نان لواش به صورت سرمتد تقسیم بندی می شود و از شماره ۱ تا ۱۸ دارا می باشد و هر چقدر سر مد عدد بزرگتری باشد نان لواش خشکی تولید می شود.

این صفحات چدنی برای نان سنگک به دو صورت منظم و غیر منظم تقسیم بندی می شود و در این دو نوع فقط شکل ظاهری پشت نان را تغییر می دهد.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال مس شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *