خمیر پهن کن به صورت رومیزی مارک بست چین با کیفیت بسیار بالا

خمیر پهن کن به صورت رومیزی مارک بست چین با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه خمیر پهن کن که ۳۰ سانتی متر است برای پهن کردن خمیر و نان پیتزا مناسب است. این دستگاه برای این که ادازه خمیر پیتزا ها یک اندازه شود کاربرد دارد و همچنین این دستگاه برای فست فودی ها ، پیتزا فروشی ها ، رستوران ها و … مناسب است و دارای کاربرد بسیار بالایی است.

ویژگی های دستگاه خمیر پهن کن:

  1. دارای دو مدل ۳۰ سانتی متری و ۴۰ سانتی متری است.
  2. عرض غلطک این دستگاه ۳۰ سانتی متر است.
  3. دارای برق تکفاز ۳۵۰ وات است.
  4. دارای بدنه از جنس استیل با ضخامت ۰/۸ میلیمتر است.
  5. این دستگاه دارای اسکلن فولادی است.

این دستگاه دارای دو مدل تک و دو رول بوده و دارای نمای بسیار زیبا و قشنگ است. غلطک های این دستگاه از جنس پلی اتیلن است. در این دستگاه خمیر پهن کن از قطعات و وسایل با کیفیت و مرغوب استفاده شده استکه دارای طول عمر بالا و خرابی بسیار پایین است.

این دستگاه دارای مکانیزم اتوماتیک است و همچنین این دستگاه در فست فودی ها و پیتزایی ها بسیار مهم و کاربردی است. خمیر و نان پیتزا در طعم و مزه پیتزا بسیار موثر است و همچنین این دستگاه کاملا بهداشتی است و دارای استحکام بسیار بالا است.

این دستگاه دارای ابعاد ۵۲۰*۵۲۰*۸۰۰ میلیمتر است و دارای وزن خمیر بین ۲۱۰ تا ۷۰۰ گرم است. قطر پیتزا بین ۲۶ تا ۴۰ سانتی متر است و همچنین دارای ولتاژ ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز است.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *