دستگاه سرخ کن رستورانی با کیفیت ساخت آمریکا

دستگاه سرخ کن رستورانی با کیفیت ساخت آمریکا

این دستگاه سرخ کن که دارای دو سبد و یک و مخزن ۲۰ لیتری روغن و یک شیر تخلیه است. این دستگاه دارای ترموستات و ترموکوبل نیز است. این دستگاه قادر به تولید دمای بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ فارنهایت بوده و برای سرخ کردن انواع غذا از جمله سیب زمینی ، فیله مرغ ، قارچ و… مناسب است.

این دستگاه دارای عرض ۱۵ اینچ و عمق ۲۹ اینچ و ارتفع ۴۵ اینچ است و همچنین عرض لگن سرخ کن این دستگاه ۱۴ اینچ است و دارای یک لگن و دو سبد است.

این دستگاه برای رستوارن و فست فودی های بزرگ مناسب بوده و به دلیل این ک از قطعات و وسایل مرغوب و با کیفیت در این دستگاه استفاده شده است دارای طول عمر بسیار بالا و خرابی پایین است. این دستگاه دارای بدنه استیل و همچنین دارای کناره های جانبی این دستگاه نیز از جنس استیل است. یکی از مزیت های این دستگاه داشتن شیر خروجی روغن است که این شیر برای نظافت و پاکسازی دستگاه را آسان می کند.

این دستگاه دارای تروموستات و ترموکوپل بوده که باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی می شود. این دستگاه سازنده یکی از شرکت های با سابقه بالا و ساخت دستگاه با کیفیت است.این دستگاه قابلیت کار با برق و هم با گاز دارد. این دستگاه هینه های شما را بسیار پایین می آورد یکی از هزینه هایی که این دستگاه پایی می آورد کم کردن مصرف رون و جلوگیری از سوختن و خراب شدن روغن است.

این دستگاه قادر است در زمان کم مقدار زیادی سیب زمینی سرخ کرده آماده کند. این دستگاه به صورت کاملا بهداشتی و با دوام ارائه می شود و همچنین به شما اجازه استفاده طولانی و مداوم را از دستگاه می دهد.

ابعاد دو سبد این دستگاه ۴۵*۲۰ سانتی متر است و همچنین ضخامت استیل به کار رفته در این دستگاه یک میلیمتر است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *