دستگاه گرمخانه دیسپلی مرغ سوخاری با کیفیت بسیار بالا

دستگاه گرمخانه دیسپلی مرغ سوخاری با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه گرمخانه دیسپلی جهت گرم نگه داشتن مرغ سوخاری مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه دارای امکاناتی همچون تنظیم درجه دما ، بدنه استیل ، شیشه مقاوم در برابر گرما بوده و دارای مکانیزم گرم و مرطوب بودن است که باعث می شود مرغ سوخاری تازه بماند. این دستگاه برای گرم نگه داشتن انواع غذای سرخ شده مناسب است.

این دستگاه دارای دو مدل یک طبقه و دو طبقه بوده و دارای ظرفیت های مختلف سینی است که به سفارش مشتری طراحی و ساخته می شود. این دستگاه به صورت برقی کار می کند و دارای شش سینی و دو طبقه است.

در این دستگاه دو طبقه می توان دمای هر طبقه را به صورت مستقل تنظیم نمود و همچنین هر طبقه دارای روشنایی است. جلوی این دستگاه دارای درب های بالا بر است و همچنین در عقب نیز دارای درب بالابر است.این دستگاه دارای بدنه تمام استیل ضد زنگ بوده و همچنین دارای درجه نمایشگر دما است.

مشخصات فنی دستگاه دیسپلی:

  1. ولتاژ این دستگاه ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز است.
  2. دارای قدرت ۲٫۲ کیلووات است.
  3. وزن این دستگاه ۹۴ کیلوگرم است.

این دستگاه یکی از دستگاه های پر کاربرد در فست فودی های شلوغ است. در طبقه پایین این دستگاه دارای حوضجه آب و المنت بوده برای مرطوب نگه داشتن دستگاه مناسب است و طبقه دوم دارای دو المنت دارای گرمای خشک است که در هر طبقه غذای مخصوص و متناسب با ان طبقه قرار داده می شود.

این دستگاه مورغ سوخاری را به مدت ۴۵ دقیقه با کیفیت اولیه پخت نگهداری می کند. بدنه این دستگاه از استیل ۳۰۴ با کیفیت و استحکام بالا است و دارای ضخامت ۱٫۵ میلیمتر است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



1 دیدگاه برای “دستگاه گرمخانه دیسپلی مرغ سوخاری با کیفیت بسیار بالا“

  1. ناشناس گفت:

    منم از این مدل دیسپلی خریدم حرف نداره

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *