دیسپلی مرغ سوخاری دارای دو طبقه با کیفیت بسیار بالا

دیسپلی مرغ سوخاری دارای دو طبقه با کیفیت بسیار بالا

این گرمخانه دیسپلی که دارای درب های شیشه ای کشویی بوده و همچنین دو طبقه است. این دستگاه دارای دو مدل یک طبقه و دو طبقه است که برای فروش مواد غذایی داغ در شلوغی بسیار مناسب و کاربردی است. در کل غذاهایی که بیشترین سفارش را دارند در رمخانه نگهداری می کنند.

این دستگاه بسیار جذاب بوده و قابل اعتماد است و همچنین این دستگاه به عمل مرطوب سازی مجهز است.این دستگاه دارای سینی های پهن و باریک به عمق ۱۰۲ میلیمتر است. این دستگاه دارای وضوح دید بسیار خوب برای مشتری بوده و همچنین سرو برای آشپز در این دستگاه بسیار آسوده است و همچنین غذ ها را در مدت طولانی تازه و گرم نگه می دارد.

مدل یک طبقه این دستگاه دارای محیط نگهدارنده غذا ها دارای یک مخزن پر کن خودکار که در پایه دستگا قرار دارد مرطوب نگه داشته می شود.در این مدل دمای آب و گرمکن های بالایی به صورت جداگانه کنترل می شوند.

مدل دو طبقه این دستگاه طبقه پایین توسط مخزن پر کن خودکار که در پایه دستگاه قرار دارد مرطوب نگه داشته می شود و طبقه بالا در این مدل توسط یک دستگاه پخش کننده گرمای خشک کار می کند و دمای هر طبقه به صورت جداگانه کنترل می شود.

این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ است که پاک سازی آن بسیار آسان است و همچنین شیشه و درب های جلو از شیشه حرارت دیده است.ساختار بیرونی و درونی دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و آبدیده نیز است.

ویژگی های دستگاه دیسپلی:

  1. این دستگاه دارای منبع آب ده گالنی با پر کن دستییا خودکار است.
  2. دارای دو گرمکن خطی منبع آب است.
  3. لوله تخلیه این دستگاه مانع از سر ریز شدن منبع آب می شود.
  4. این دستگاه دارای کنترل و نمایشگر دمای آب است.

این دستگاه دارای پوشش های با دوام برای گرمکن های حرارتی در بالای هر دو طبقه گرمای مستقیمی ایجاد می کنند. این دستگاه برای صرفه جویی در انرژی عایق بندی شده است. یکی از مزیت های این دستگاه این است که هر طبقه دارای کنترل دمایی مستقل است که هر غذا می توان در دمای مناسب خودش تنظیم نمود. شیشه این دستگاه مجکم و زاویه دار است که مشتری بتواند به راحتی غذا را ببیند و همچنین این دستگاه بسیار زیبا بوده که برای جذب مشتری بسیار مناسب است.

درب های کشویی این دستگاه قابل جدا سازی است و داخل دستگاه دارای لامپ بوده که برای دید بهتر مشتری مناسب است.این دستگاه دارای پنل های دسترسی که پنل ها قابل جداسازی بوده و کار را برای تعمیر راحت می کند.

این دستگاه دارای ابعاد زیر است:

  1. طول ۱۵۴۳ میلیمتر
  2. عمق ۷۵۶ میلیمتر
  3. ارتفاع ۸۳۲ میلیمتر

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *