راه اندازی سوپرمارکت در سراسر ایران

در این مطلب اطلاعاتی درباره راه اندازی سوپرمارکت در اختیارتان گذاشته و شرکت ایران کیچن را که در زمینه راه اندازی سوپرمارکت فعالیت دارد معرفی خواهیم کرد.

اگر به دنبال ایجاد کسب و کاری جدید هستید و این کار راه اندازی سوپرمارکت می باشد برای موفقیت در این زمینه باید اطلاعاتی را در این خصوص داشته باشید . در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم .

انتخاب جای مناسب برای راه اندازی سوپرمارکت:

از اساسی‌ترین و مهم‌ترین نکاتی که قبل از راه اندازی سوپرمارکت باید به آن توجه داشت انتخاب مکان مناسب برای این کار می‌باشد. شما باید سعی کنید محلی را که برای این کار انتخاب می‌کنید به منازل مسکونی نزدیک بوده و مشتریان بتوانند به راحتی به سوپر مارکت شما دسترسی داشته باشند. اگر شما در مورد مکان سوپر مارکت خود انتخابی درست و آگاهانه نداشته باشید امکان شکست و تعطیلی کسب و کارتان بسیار زیاد است. سوپر مارکت هایی که بنا به دلایل مختلف در حال جمع کردن مغازه خود هستند بهترین گزینه در این خصوص می‌توانند باشند.

دریافت مجوز برای راه اندازی سوپرمارکت:

برای اینکه بتوانید به راحتی به فعالیت خود در زمینه راه اندازی سوپرمارکت ادامه دهید باید مجوزهای لازم برای این کار را داشته باشید. برای دریافت جواز کسب شما باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. معرفی مکانی با متراژ حدود ۱۰۰ متر که از لحاظ بهداشتی نیز تأیید شده باشد و تا سقف کاشی شده و همچنین کف شو داشته باشد. مکان انتخابی شما نباید مشکلات ترافیکی نیز به وجود بیاورد.
  2. برای دریافت مجوز راه اندازی سوپرمارکت باید به اتحادیه مربوطه مراجعه کرده و فرم درخواست مجوز را پر کنید.
  3. پرداخت مبالغ و فیش‌های مورد نظر
  4. بازرسی از مکان مورد نظر شما توسط کارشناسان اتحادیه
  5. استعلام از مراجع ذیصلاح برای نداشتن سابقه کیفری

طراحی سوپر مارکت:

باید بدانید که طراحی یک سوپر مارکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تا حد بسیار زیادی در جذب مشتری نیز تأثیر دارد. در زمان راه اندازی سوپرمارکت باید به نوع چیدمان یخچال‌ها و قفسه‌های سوپر مارکت توجه داشت و از اهمیت نور پردازی و استفاده از رنگ نیز غافل نبود. برای اینکه طراحی سوپر مارکت شما به بهترین شکل ممکن انجام شود و شما در این خصوص نگرانی نداشته باشید می‌توانید با همکاران ما در شرکتمان تماس گرفته و از این افراد متخصص در زمینه طراحی سوپر مارکت خود یاری بگیرید.

خرید تجهیزات سوپر مارکتی برای راه اندازی سوپرمارکت:

برای راه اندازی سوپرمارکت شما به تجهیزات بسیاری مانند انواع یخچال‌ها، قفسه‌ها، ترازو، صندوق و ….. نیاز دارید و برای تهیه هر کدام از این لوازم باید به مکان‌های مختلفی مراجعه کرده و زمان و وقت زیادی را به این کار اختصاص دهید ولی خبر خوشحال کننده‌ای که ما برای شما داریم این است که ایران کیچن با بیش از ۳۰ سال سابقه که در زمینه راه اندازی سوپرمارکت فعالیت داشته و کارنامه درخشانی در این خصوص دارد و شما می‌توانید تمامی مایحتاج و تجهیزات مورد نیاز خود را را برای راه اندازی سوپرمارکت به راحتی از ایران کیچن تهیه کنید.

استفاده از تکنولوژی در راه اندازی سوپرمارکت:

شاید در ابتدای کار لزومی بر استفاده از تکنولوژی در سوپر مارکت احساس نشود. ولی باید بدانید که استفاده از لوازمی مانند ترازوی دیجیتال، دستگاه‌های بارکد خوان، دوربین‌های مدار بسته، دستگاه پوز، نرم افزارهای حسابداری و … در یک سوپر مارکت بسیار ضروری و لازم بوده و علاوه بر بالا بردن سرعت کار که مهم‌ترین عامل استفاده از این لوازم است باعث راحتی کار نیز می‌شود. شما می‌توانید با یک تماس با شرکت معتبر و صاحب نام ما تمامی لوازم مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت ومناسب ترین قیمت دریافت کنید.

نکات مهم در راه اندازی سوپرمارکت:

برای راه اندازی سوپرمارکت حتماً باید به نکات ظریف و مهمی که شاید زیاد به آن‌ها اهمیت داده نمی‌شود توجه داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر می‌باشد.

  • حتماً باید به این نکته توجه داشته باشید که در این کار تعطیلی وجود ندارد و شما بدون وقفه باید مشغول به کار باشید و شاید در طول روز هم نتوانید زمانی را به استراحت اختصاص دهید.
  • سعی کنید تمامی کالاهای موجود در سوپر مارکت شما دارای قیمت باشد تا مشتریان شما راحت تر بوده و نیاز به سؤال کردن نداشته باشند.
  • مهم‌ترین نکته برخورد با مشتریان است باید در این کار صبور بوده و با حوصله با مشتریان خود برخورد کنید و اطلاعات مورد نیاز در مورد کالاها را در اختیارشان قرار دهید. و رفتاری محترمانه با آن‌ها داشته باشید.
  • برای شروع راه اندازی سوپرمارکت سعی کنید کسانی را پیدا کنید که به این کار مشغول بوده‌اند و یا در حال جمع کردن هستند چون با این کار زودتر به سقف فروش می‌رسید و در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود.

ویژگی‌های یک سوپر مارکت موفق:

  • نکته بسیار مهمی که در زمان راه اندازی سوپرمارکت باید به آن توجه داشت مکان مناسب سوپر مارکت و دسترسی راحت مردم به آن می باشد. سوپر مارکت باید فضایی را در اختیار داشته باشد تا مشتریان بتوانند ماشین‌های خود را به راحتی در آن مکان پارک کنند.
  • حتماً در زمان تهیه و خریداری قفسه‌ها به سایز آن‌ها و فضای سوپر مارکت خود توجه داشته باشید تا مشکلی در زمان عبور و مرور از کنار قفسه‌ها برای مشتریان شما به وجود نیاید. و مشتریان بتوانند به راحتی در فروشگاه شما تردد کنند.
  • حتماً چیدمان سوپر مارکت خود را به افراد متخصص و کاردان بسپارید تا این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهند و هر وسیله‌ای را در مکان مناسب خود قرار دهند. کارشناسان کار آزموده ما در شرکت ما می‌توانند به راحتی پاسخگوی نیاز شما در این زمینه باشند.

درباره شرکت ایران کیچن:

شرکت ایران کیچن بیش از سه دهه است که در زمینه راه اندازی مشاغل مختلف از جمله راه اندازی سوپرمارکت فعالیت داشته و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد. همکاران ما در شرکت تمامی مراحل راه اندازی سوپرمارکت از صفر تا صد را برعهده گرفته و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. طراحی پروژه راه اندازی سوپرمارکت قبل از اجرا توسط متخصصان ما در شرکت انجام شده و شما می‌توانید نمونه سه بعدی آن را مشاهده کنید. در ضمن تمامی لوازم و مایحتاج این کار را شما می‌توانید از طریق شرکت ما با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید. تمامی این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند. شما در هر نقطه از کشور که باشید همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کنار شما بوده و مشاوره‌های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال کارشناس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *