راه اندازی فست فود بیرون بر در سراسر ایران

راه اندازی فست فود بیرون بر یکی از کسب و کارهای بسیار پرطرفدار است. در این متن تمامی نکات برای راه اندازی فست فود بیرون بر را برای شما ذکر می کنیم.

پیتزا و فست فود مورد علاقه ی اکثریت افراد از پیر، جوان و خردسال است. این روزها رستوران هایی که فست فود سرو می کنند، درآمد بسیار بالایی دارند. اما به این فکر کرده اید که چگونه برخی از رستوران ها تنها پس از راه اندازی فست فود بیرون بر، در مدت زمان کمی به محبوبیت بسیار بالایی دست می یابند و فروش بسیار بالایی دارند؟ در این مقاله می خواهیم به طور کلی به مزایا و موارد و نکات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود بیرون بر بپردازیم.

تفاوت فست فود بیرون بر با رستوران ها در چیست؟

این نوع ارائه ی فست فود، به حالتی گفته می شود که مغازه دار فست فود را بیرون از مغازه ی خود به مشتریان ارائه می­ دهد. ولی در رستوران ها، برای مشتریان میز و صندلی گذاشته شده است و مشتریان در صورت تمایل می توانند غذای خود را در داخل رستوران میل نمایند. حال ممکن است غذا ها برای مشتریان با پست ارسال شوند و یا اینکه در بیرون از مغازه به مشتریان سرویس داده شود. اصولاً قیمت فست فود های بیرون بر، کمتر از رستوران ها بوده و راه اندازی فست فود بیرون بر به هزینه و امکانات کمتری نیاز دارد.

نکاتی در مورد راه اندازی فست فود بیرون بر در سراسر ایران

در هر کجای ایران که باشید، به هنگام راه اندازی فست فود بیرون بر باید به نکاتی توجه کنید که فروش شما بیشتر شود. ابتدا باید توجه کنید که حتی اگر مغازه شما کوچک باشد، باز هم محیط مغازه، تمیز و مرتب بودن، شیک و مدرن بودن بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. حتی می توانید در بیرون از مغازه محیط کوچکی را در نظر بگیرید و میز و صندلی قرار دهید که مشتریان در هنگام انتظار روی این صندلی ها بنشینند. دومین مولفه کیفیت غذاهایی است که شما ارائه می دهید. کیفیت بالای غذاها بسیار در علایق و خواسته های مشتریان تاثیر می گذارد و مورد سوم وقت شناسی و عدم تاخیر در هنگام تحویل غذا ها می باشد. شما باید در منوی رستوران خود، انتخابات متعددی را برای مشتریان در نظر بگیرید و دامنه ی انتخاب آن ها را گسترش دهید. شرکت ما با به کارگیری اصول طراحی و معماری ،فضایی بسیار مناسب و دلپذیر برای مغازه شما ایجاد می کند و شما را در تمامی نکات و امور راه اندازی فست فود بیرون بر مشاوره می نماید.

مزایای راه اندازی فست فود بیرون بر

۱٫ هزینه ی بسیار پایین تر در سرمایه گذاری نسبت به رستوران های بزرگ

در راه اندازی فست فود بیرون بر، اجاره بهای مغازه بسیار کمتر است، از طرفی هزینه های مورد نیاز برای قبوض به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. احتیاج به دکوراسیون خیلی خاص و یا وسایل پذیرایی نیست. تعداد کادر و پرسنل نیز کاهش می یابد. شما می توانید این کاهش هزینه را در امور دیگری مثل تبلیغات هزینه کنید تا بیشتر دیده شوید.

۲٫ مدیریت راحت تر

با کاهش تعداد پرسنل، و فضای کمتر مدیریت نیز بسیار راحت تر است.

عموماً فست فود های بیرون بر از فروش کمتری نسبت به رستوران ها برخوردارند و دلیل آن نیز قیمت کمتر غذاها نسبت به رستوران ها و کمتر بودن تعداد مشتریان است، اما فست فود های بیرون بری نیز وجود دارند که هر شب تا چندین میلیون تومان درآمد دارند، تمامی این موارد به مدیریت، خلاقیت، اصول تبلیغاتی و کیفیت غذای شما بازمی گردد.

مشاوره جهت راه اندازی فست فود بیرون بر

برای راه اندازی فست فود بیرون بر شما به مشاورانی توانا و خبره نیاز دارید که شما را در این امر یاری کنند، ایران کیچن به صورت حضوری مشاورانی خبره به سراسر ایران برای راه اندازی فست فود بیرون بر می فرستد تا شما با خیال راحت بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود بیرون بر

راه اندازی فست فود بیرون بر نسبت به رستوران های فست فود، هزینه و تجهیزات بسیار کمتری را نیاز دارد. در رستوران ها باید میز و صندلی و وسایل تشریفاتی به میزان کافی فراهم کرد، همچنین به دلیل حجم بیشتر کار، لوازم آشپزخانه نیز باید بیشتر باشد، از طرفی هزینه های استخدام گارسون ها، هزینه آب و برق بیشتر نیز وجود دارد، اما در فست فود بیرون بر تجهیزات محدود تر و هزینه ها کنترل شده هستند، به همین دلیل است که این کسب و کار اخیراً بسیار رونق گرفته است و اکثریت به دنبال راه اندازی فست فود بیرون بر هستنند. شرکت ما می تواند تجهیزات آشپزخانه و یخچال های صنعتی را برای کسب و کار شما تامین کند و حتی اگر نیاز باشد آن ها را بسازد، قطعات و تجهیزاتی که شرکت ما به شما ارائه می دهد، همگی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد و کاملا تضمین شده است.

هزینه های راه اندازی فست فود بیرون بر

این نوع کسب و کار به سرمایه گذاری بسیار کمتری نیاز دارد، هزینه های راه اندازی فست فود بیرون بر شامل هزینه ی خرید یا اجاره بها ی مغازه، هزینه ی خرید تجهیزات، دکور مختصر و استخدام یک آشپز و چند کمک آشپز و یک صندوق دار می باشد، در مواردی نیز شما می توانید این هزینه ها را کمتر کنید، مثلاً تعداد کمک آشپز را کم کنید یا دکور مغازه را خیلی مختصر تر در نظر بگیرید. به هر صورت، شرکت ما در ابتدا تمام هزینه های مورد نیاز جهت راه اندازی فست فود بیرون بر و همچنین در صورت تمایل طرح ۳ بعدی پروژه را برای شما  قبل از اجام پروژه ترسیم می کند و تمام راهکار های موجود برای کاهش هزینه ها را به شما ارائه می دهد. ما یک طرح سه بعدی و جامع را برای شما ترسیم می کنیم تا کیفیت کسب و کار شما را بالا ببریم و شما بتوانید با امنیت خاطر بیشتری کسب و کار خود را راه اندازی کنید، تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت در این امر به شما کمک کنیم.

نکات مورد توجه برای فروش بیشتر

فست فود بیرون بر با محدودیت هایی رو به رو است. اما شما با کمی خلاقیت و به کار گیری اصول صحیح می توانید فروش خود را حتی بیشتر از رستوران های بزرگ کنید. یکی از این اصول کاربردی کیفیت بسیار بالای غذا ها است. اصل دیگر که بسیار اهمیت دارد شناخته شدن و تبلیغات است. شما می توانید به منظور بالاتر رفتن فروشتان نیز از ما مشاوره بگیرید پس همین حالا تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید تا بهترین راه کار ها را به شما معرفی کنیم.

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال کارشناس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *