سرخ کن دولگنه ۸ لیتری برقی با کیفیت بسیار بالا

سرخ کن دولگنه ۸ لیتری برقی با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه سرخ کن رومیزی برفی شیردار که دارای تروموستات بوده و می توان دما را بین ۱۰۰ تا ۱۹۰ درجه سانتی گراد با استفاده ولوم تنظیم نمود. المنت به کار رفته در این دستگاه از جنس استیل بوده و همچنین دارای دستگیره های مقاوم و سبده های عایق است و این دستگاه به کاملا ایمنی است.

توان مصرفی این دستگاه ۲۵۰۰ وات در ساعت است و دارا دو سبد و دو مخزن است.جنس اسن دستگاه از  استیل است و جنس سبد ها از فولاد ضد زنگ است که جلوگیری از آلودگی سبد ها می شود.این دستگاه دارای تروموستات بوده برای تنظیم دما و المنت های داخل دستگاه باعث یکپارچه سازی حرارات می شوند.

سبد ای این دستگاه در برابر ساییدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارند و طراحی به کار رفته در سبد ها بارگیری و تخلیه به راحتی انجام می شود. این دستگاه انرژی بسیار کمی مصرف می کند و دارای قطع کن اتوماتیک برق است. در کف این دستگاه نقطه سردی قرار داده شده است که مانع ته نشین شدن موادغذایی می شود و امکان فاسد شدن مواد غذایی در این دستگاه وجود ندارد.

این دستگاه سرعت سرخ کردن مواد غذایی را افزایش می دهد و همچنین با بالا رفتن بیش از حد دما دستگاه به صورت اتوماتیک متوقف می شود. در این دستگاه بهداشت کاملا رعایت شده است و همچنین ملندگاری روغن در این دستگاه بسیار بالا است و دستگیره های این دستگاه کاملا عایق هستند و قابلیت حمل دارند.

این سرخ کن دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *