سرخ کن رومیزی برقی فست فود تک لگن صنعتی با کیفیت بسیار بالا

سرخ کن رومیزی برقی فست فود تک لگن صنعتی با کیفیت بسیار بالا

این سرخ کن رومیزی صنعتی که مناسب فست فودی و رستوران های کوچک با طبخ متوسط است. این دستگاه دارای یک لگن و یک سبد بوده و معمولا برای سرخ کردن سیب زمینی کاربرد دارد.این دستگاه از امنیت بالایی برخوردار است و دارای تایمر است. محفظه سرخ کن در این دستگاه دارای لایه نچسب بوده که امکان آلودگی و ته نشین سدن را صفر می رساند.

این دستگااه در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و همچنین دارای سیستم الکترونیکی بوده که به صورت اتوماتیک کنترل می شود و از ایجاد خطر جلوگیری می کند. این دستگاه دارای طرفداران بسیار زیاد است و روغ را به صورت یکنواخت گرم می کند. این دستگاه در صرفه جویی زمان بسیار مناسب است و همچنین دارای طول عمر بسیار بالا است. این دستگاه دارای بدنه استیل بوده و همچنین دارای یک سبد بوده که جنس سبد از فولاد ضد زنگ بوده که مانع آلودگی دستگاه می شود.

این دستگاه دارای کلید روشن و خاموش است و همچنین الن درون دستگاه روغن را به صورت یکنواخت گرم کرده و گرم نگه می دارد. این دستگاه کملا بهداشتی و با دوام است.

ویژگی های دستگاه سرخ کن رومیزی:

  1. پاکیزگی و نظافت این دستگاه آسان است.
  2. قابلیت کنترل دما را دارد.
  3. این دستگاه به مدیریت زمان کمک می کند.
  4. دارای ابعاد ۴۵*۳۷/۵*۲۹/۵ سانتی متر است.
  5. وزن این دستگاه ۵/۴ کیلوگرم است.
  6. این دستگاه دارای راندمان بالا است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *