سرخ کن صنعتی دو لگنه رومیزی گازی با کیفیت بسیار بالا

سرخ کن صنعتی دو لگنه رومیزی گازی با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه سرخ کن صنعتی رومیزی دارای دو لگن برای سرخ کردن سیب زمینی ، فلافل ، هات داگ و… مناسب بوده و در رستوران ها و فست فودی ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای کاربرد بسیار بالایی است. این دستگاه دارای بدنه استیل با ضخامت ۰/۴ میلیمتر بوده و درای دو سبد برای سرخ کردن سیب زمینی است.

این دستگاه دارای ابعاد ۶۰*۴۲*۴۷ سانتی متر بوده و دارای دو لگن است. این دستگاه مدل گازی است و بیست برای رستوران ها و فست فودی ها ، و هتل های بیرون بر مورد استفاده قرار میگیرد که تهویه مناسبی دارندتا مونوکسید کربن تولید شده توسط دستگاه به خوبی خارج نماید.

ظرفیت مخزن این دستگاه ۱۶ لیتر روغن است. این دستگاه سرخ کرد مواد غذایی را در دمایی معین با سرعت بسیار بالا تر انجام می دهد. این دستگاه از جنس استیل بوده و آشپز ها می توانددد از این دستگاه به مدت طولانی استفاده نمایند که بسیار بهداشتی بوده و دارای کیفت بسیار بالا است.

استیل بودن بدنه اسن دستگاه در زمان تمیز کردن دستگاه بسیار کار را راحت و آسوده کرده است. از مزیت های این دستگاه کنترل حرارت روغن بین ۶۰ تا ۱۰۰ درجه سانتی گراد است و دیگر سرعت بالای دستگاه در تغییر دما از مزیت های این دستگاه است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *