سرخ کن صنعتی طرح امپریال با کیفیت بسیار بالا

سرخ کن صنعتی طرح امپریال با کیفیت بسیار بالا

این سرخ کن صنعتی طرح امپریال که دارای کیفیت بسیار بالا و ظرفیت ۲۲ لیتر روغن و ۵ کیلوگرم سیب زمینی دارد و به صورت گازی کار می کند. این سرخ کن برای فست فودی ، رستوران ها و… برای سرخ کردن انواع مواد غذایی از جمله سیب زمینی ، قارچ ، فیله مرغ مناسب است.

این سرخ کن دارای ابعاد ۷۸*۴۰*۱۱۵ سانتیمتر بوده و این سرخ کن که طرح امپریال بوده و دارای کیفیت بسیار بالا است که با یک سوم قیمت نمونه خارجی خودش ارائه می شود. این سرخ کن دمایی معادل ۲۰۰ تا ۴۰۰ درجه فارنهایت تولید می کند. در این سرخ کن از قطعات با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که دارای طول عمر بسیار بالا و خرابی بسیار پایین است.

این دستگاه دارای بدنه از جنس استیل با ضخامت ۱/۵ میلی متر بوده و همچنین دارای شیر تخلیه از جنس استیل برای تعویض و تمیز کردن روغن است. این دستگاه دارای دو سبد به ظرفیت ۵ کیلوگرم است. در این دستگاه از ترموستات و ترموسوئیچ استفاده شده است که تروموستات برای تنظیم درجه حرارت روغن مورد استفاده قرار میگیرد و ترموسوئیچ هر زمان حرارت روغن افزایش یافت جریان گاز را قطع می کند که باعث می شود اصلا روغن در این دستگاه نسوزد و همچنین در این دستگاه برای کنترل جریان گاز از شیر برقی استفاده شده است.

این دستگاه دارای سه مشعل بوده و همچنین دارای چهار چرخ قفل شونده است که باعث می شود حمل و نقل این دستگاه آسان باشد. سرخ کن ها از نظر شکلی به سه دسته ایستاده ، رومیزی و ریلی تقسیم می شوند و همچنین از نظر منبع حرارتی به دو دسته برقی و گازی و تک لگن و دو لگن نیز تقسیم می شوند.

دو نکته که در زمان خرید سرخ کن باید مورد توجه قرار دهید برقی یا گازی بودن و ظرفیت سرخ کن هستند که ظرفیت معمولا رومیزی حدود ۵ کیلوگرم برای هر لگن است.

ویژگی های سرخ کن طرح امپریال:

  1. سهولت در شست و شو و تخلیه روغن و باقیمانده های غذا
  2. قابلیت استفاده از گاز مایع و یا گاز طبیعی
  3. این دستگاه دارای ترموکپل برای حفاظت از پیلوت و جرقه زن
  4. مصرف گاز این دستگاه ۰/۸ متر مکعب است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *