سس زم مرغ سوخاری ایرانی بدون وکیوم با کیفیت بسیار بالا

سس زم مرغ سوخاری ایرانی بدون وکیوم با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه مرینیتور ایرانی که برای آماده سازی جوجه کباب ، مرغ سوخاری و … در رستوران ها ، تالار های پذیرایی ، فست فودی ها و … مناسب بوده و درای کاربرد بسیار بالا است. این دستگاه دارای دو مدل وکیوم دار و ساده است. این دستگاه مرینیتور دارای بدنه تمام استیل نگیر ۳۰۴ است.

طرز عملکرد این دستگاه به این صورت است گوشت و مرغ  را داخل دستگاه ریخته و سس را داخل مخزن مرینیتور می ریزیم و دستگاه گوشت و مرغ را ماساژ می دهد که این عمل باعث می شود که سس کاملا به مرغ و گوشت نفوذ کند که این عمل کاملا از حالت سنتی خارج شده است.

این دستگاه تمام استیل بوده و به صورت نیمه اتوماتیک ارائه می شود که این دستگاه باعث می شود در مصرف زعفران و سس صرفه جویی شود و همچنین بیست درصد حجم گوشت افزایش پیدا می کند و تمام این کار ها در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام می شود.

طریق استفاده از مرینیتور وکیوم دار:

تکه های گوشت و مرغ را درون مخزن دستگاه ریخته و طعم دهنده ها و سس را به صورت مایع نیز داخل مخزن می ریزیم و درب مخزن را می بندیم سپس شلنگ وکیوم را به شیر رنگ آبی مخزن وصل می کنیم.با نگه داشتن دکمه مشکی تمام هوای مخزن تخلیه می شود و مواد تحت فشار قرار داده می شوند که این کار باعث می شود خون آبه گوشت و مرغ بیرون کشیده شود و مرغ و گوشت بوی بد ندهد.

سپس شلنگ را جدا کرده و وان را روی میکروسوییچ جای شلنگ قرار می دهید. بعد از روشن نمودن دستگاه به مدت ۷ دقیقه مواد را با ضربه و به صورت چرخشی قاطی می کند و دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود . افزودنی ها با استفاده از وکیوم به مرغ و گوشت تزریق می شوند که باعث افزایش حجم آنها می شود.

این دستگاه دارای ابعاد ۱۰۰*۷۰*۹۰ و وزن ۴۵ کیلوگرم است. عمل مرینت کردن یعنی بعد از تکه کردن مرغ و گوشت آنها را با سس قاطی کرده و طعم  دار کنیم که باین عمل مرنیت کردن یا سس زدن می گویند. این دستگاه دارای دو نوع با پمپ خلا و بدون پمپ خلا است. ظرف زیرین این دستگاه از پلاستیک نیست به همین خاطر این دستگاه کاملا بهداشتی است. کارکرد این دستگاه برقی است.

اگر این کار را به صورت سنتی خواسته باشیم انجام دهیم بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می کشد که با استفاده از این دستگاه در کمتر از ۱۵ دقیقه طول می کشد. این دستگاه دارای تابلو فرمان بوده و همچنین دارای تایمر برای زمان بندی است. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه در طول کار کردن این دستگاه نیازی به نظارت ندارد و می توان به کارهای دیگر پرداخت همچنین برای اطمینان از سوییچ ایمنی موتور استفاده کرد و فعال کرد که در صورت افتادن اتفاقی دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

این دستگاه دارای بدنه تماما استیل ضد زنگ است که به راحتی می توان این دستگاه را شست و همچنین قسمت مخزن و تمام متعلقات آن قابل جداسازی است که بتوان به راحتی شست و تمیز کرد. تایمر این دستگاه بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قابل تنظیم است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *