شیر سرد کن لبنیاتی فروشگاهی ۱۵۰ لیتری با کیفیت بسیار بالا

شیر سرد کن لبنیاتی فروشگاهی ۱۵۰ لیتری با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه های شیر سرد کن مخازنی هست برای خنک کردن و خنک نگه داشتن شیر در مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد که این دستگاه با چرخش مداوم مانع فاسد شدن شیر می شود.

این دستگاه برای نگهداری شیر در مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه فقط برای لبنیات مناسب است و در مراکز دامداری ، فروشگاه های لبنیاتی ، مراکز جمع آوری و فروش شیر و… مناسب است.

این شیر سرد کن دارای ظرفیت های مختلف از جمله ۱۵۰ ، ۳۰۰ ، ۵۰۰ ، ۷۰۰ و ۱۰۰۰ لیتری است و دارای شیر سرد کن دو قلو ۳۰۰ ، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ لیتری است.

ویژگی های دستگاه شیر سرد کن:

  1. این دستگاه با پلی یورتان عایق بندی شده است.
  2. دارای بدنه از جنس استیل ۳۰۴ ضد زنگ است.
  3. شست و شو این دستگاه اسان است.
  4. ضخامت مخزن این دستگاه ۱٫۵ میلیمتر است.
  5. برق مصرفی اسن دستگاه ۶۶۰ وات است.
  6. ظرفیت این کمپرسور این دستگاه ۰٫۵ اسب است.
  7. این دستگاه دارای ابعاد ۴۵*۴۵*۸۰ سانتی متر است.
  8. این دستگاه شیر سرد کن دارای وزن ۵۵ کیلوگرم است.

کوچک ترین ظرفیت از این توع دستگاه ۱۰۰ لیتر استکه برای نگهداری شیر به مدت سه روز مناسب است. این دستگاه ها بر اساس معیار وزارت بهداشت تولید شده اند و بهداشت کاملا در آن رعایت شده است.

در طراحی این شیر سرد کن از خط جوش و مونتاژ اتوماتیک استفاده شده است و از جوش آرگون استفاده شده است.تمام قطعات که در ساخت این شیر سرد کن مورد استفاده قرار گرفته ساخت کشور آلمان بوده و تمام قطعات الکتریکی ساخت کشور فرانسه است. در این دستگاه شیر سرد کن از چرخ استفاده شده است که در جابه جایی سهولت داشته باشد و در قسمت بالای دستگاه دارای درب از جنس استیل است برای نگاه کردن و پر کردن مخزن است.

شیر سرد کن در شکل های استوانه ای و مکعبی طراحی می شود و دارای ظرفیت های مختلف بوده که به سفارش مشتری طراحی می شود. در این دستگاه ها دوغ هم می توان نگهداری کرد که این دستگاه دارای سیستم چرخش بوده که مناع فاسد شدن می شود.

این دستگاه شیر سرد کن دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *