فر صندوقی سنگی پیتزا دارای دو طبقه و ۲۴ بشقاب با کیفیت بسیار بالا

فر صندوقی سنگی پیتزا دارای دو طبقه و ۲۴ بشقاب با کیفیت بسیار بالا

این فر صندوقی که دارای دو طبقه بوده و رنگ مشکی و کف این فر از آجر نسوز پوشیده شده است. این فر دارای درب های شیشه ای سکوریتی نشکن است. از امکانات این فر می توان به چراغ داخلی ، نمایشگر دیجیتالی دمای حرارت ،ترمومتر  و … نام برد. این فر دارای ۲۴ بشقاب است. این فر زمان پخت هر پیتزا ۷ الی ۱۰ دقیقه است که نسبت به فر های معمولی شش تا هشت دقیقه کمتر است.

در این فر دارای پنج جدار عایق  و سه ردیف شعله برای هر طبقه دارد که از دلایل پایین بودن زمان پخت پیتزا است.در این فر از آجر با کیفیت و مرغوب استفاده شده است.

ابعاد فر ۲۴ بشقاب ۱۱۰*۸۰*۱۴۵ سانتی متر و ابعاد ۱۸ بشقاب ۱۱۰*۸۰*۱۲۰ سانتی متر است. کیفیت پخت در فر صندوقی نسبت به فر های دیگر بهتر است. از عیب هایی که از فر صندوقی می گیرند زمان پخت بالا است که در این فر های جدید این مشکل حل شده است و در زمان ۷ الی ۹ دقیقه پیتزا پخته می شود.

این فر دارای درب آلیاژی برای ماندگاری دمای دستگاه و داغ نشدن بدنه دستگاه مناسب است. این فر برای فست فودی ها ، ساندویچی ها و … مناسب است. در این نوع فر ها از چراغ حرارتی استفاده شده است. در این فر پیتزا ها به صورت یکنواخت پخته می شود و اصلا پیتزا ها نمی سوزد و یا نصفه پخته نمی شود. این فر توان گرمایی بالا ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد دارد. در این فر از درجه آنالوگ استفاده شده است که دارای طول عمر بالاتر و مقاومت بالاتر  است.

در این مدل فر قطع کن و فندک ندارد که به سفارش مشتری می توان به این فر اضافه کرد. این فر برای پخت انواع پیتزا ، کیک ، شیرینی و … کاربرد دارد و با توجه به این که در این فر از قطعات با کیفیت و مرغوب استفاده شده است پیتزا به طور کامل و یکنواخت پخته می شود و دارای طعم بسیار عالی است.

این فر در هر طبقه ظرفیت ۱۲ بشقاب دارد و با توجه به دو طبقه بودن این فر ۲۴ بشقاب پیتزا می توان به طور همزمان پخت. این فر دارای بدنه تماما استیل بوده و مصرف گاز این فر بین ۲ الی ۵ متر مکعب در ساعت است.

در این فر تا ۳۵ درصد در مصرف گاز صرفه جویی می کندو قابل شست و شو بوده و به راحتی می توان این فر را شست و همچنین جابه جایی و کار با این دستگاه اسوده است. در این فر برای تنظیم حرارت دستگاه از ترموستات استفاده شده است. این فر در زمان کم می تواند تعداد بالا پیتزا خواهد پخت. در این فر حرارت به بیرون دستگاه انتقال پیدا نمی کند که در فر های قدیمی اتفاق می افتاد و یکی از وسایل مهم و ضروری فست فودی ها است.

این فر دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *