فر پخت پیتزا ریلی هرماگی سری ۱۴۵۶ با کیفیت بسیار بالا

فر پخت پیتزا ریلی هرماگی سری ۱۴۵۶ با کیفیت بسیار بالا

این فر ریلی پیتزا که دارای طول ریل ۸۳ سانتی متر است.این فر دارای سیستم هوشمند الکترونیکی است. این فر دمای پخت اولیه حداکثر ده دقیقه است که در این فر تنظیم دما  و زمان پخت روی صفحه نمایش لمسی انجام می شود. این فر نسبت به فر های دیگر گاز کمتری مصرف می کند. این فر قابلیت پخت ۱۲۰ پیتزا در ساعت دارد  و دارای ابعاد بدون پایه ۱۴۰*۱۰۵*۴۵ است  و مصرف گاز این دستگاه دو متر مکعب در ساعت است.

این فر دارای دو مدل است به ابعاد زیر :

  1. مدل ۱۱۵۴ دارای ابعاد ۱۱۵*۱۱۰*۱۴۰ و دارای دهنه ۵۳ سانتی متر است.
  2. مدل ۱۴۵۶ دارای ابعاد ۱۲۰*۱۶۵*۲۰۰ و دارای دهنه ۸۳ سانتی متر است.

در این فر انرژی لازم برای پخت پیتزا توسط گاز و حرکت کانوایر توسط موتو برقی تامین می شود. در این فر دمای لازم برای پخت پیتزا بین ۱۲۱ تا ۳۰۲  درجه سانتی گراد و زمان پخت غذا بین ۳ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد که هردو قایل تنظیم است. در این نوع فر از هوای گرم با سرعت و فشار جهت پخت غذا استفاده می شود. همچنین در این فر از هوای گرم تحت فشار استفاده می شود که باعث پخت سریعتر پیتزا  می شود و این فر نسبت به فر های معمولی بین ۲ ال ۴ برابر سریعتر باعث پخت غذا می شود که بستگی به غذا داد.

حرکت کانوایر با سرعت قابل تنظیم است که در ابتدا و انتهای دستگاه باعث تداوم می شود که در ورودی غذای خام و خروجی همزمان است. وزن این فر ۱۴۰ کیلو گرم است که می توان به سفارش مشتری با پایه هم ساخت.

این فر دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *