فر پیتزا صندوقی دوطبقه دارای ظرفیت ۱۸ تا با کیفیت بسیار بالا

فر پیتزا صندوقی دوطبقه دارای ظرفیت ۱۸ تا با کیفیت بسیار بالا

فر پیتزا صندوقی  که داخل این فر از سنگ است و حرارت از بالا به پایین به پیتزا داه می شود و همچنین این فر دارای تایمر و تروموستات  است و دارای دو جدار پشم سنگ  و همچنین پرت هوای بسیار کم دارد.ظرفیت این فر دوطبقه ۱۸ پیتزا است.

این فر دارای دو مدل ۶ تایی و ۹ تایی ساخته شده است. این فر دارای نور پردازی با لامپ هالوژنی است.

این فر دارای سه مدل یک طبقه با ابعاد ۱۴۵۰*۱۰۲۰*۷۱۰ میلیمتر است و دو طبقه با ابعاد ۱۴۵۰*۱۰۲۰*۱۴۴۰ میلیمتر و سه طبقه با ابعاد ۱۴۵۰*۱۰۲۰*۱۷۵۰ میلیمتر است. بدنه این فر تمام استیل بوده و از مزیت های این فر سنگی داشتن شیشه بزرگ و مقاوم در برابر حرارت برای دید بهتر آشپز و و پخت بهتر پیتزا است.

این فر ظرفیت ۱۸ پیتزا ۲۴ سانتی متری را دارد. از مزیت های این فر این است که دارای هود خارجی برای تخلیه حرارت داخل فر است و همچنین این فر دارای آلارم برای اعلام پخته شدن پیتزا است و همچنین همرا فر پارو پیتزا نیز داده می شود.

این فر بیشتر برای پخت پیتزا ایتالیایی کاربرد دارد که بسیار طعم خوبی به پیتزا می دهد و همچنین پیتزا ایتالییا دارای خمیر نازک می شود و یک تکه بودن سنگ این فر با عث می شود پیتزا به خوبی و با کیفیت پخته شود.

این فر دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *