قالب پیتزا مثلث سایز ۲۶ تفلون درجه یک با پهنای لبه ۴ سانتی متر

قالب پیتزا مثلث سایز ۲۶ تفلون درجه یک با پهنای لبه ۴ سانتی متر

این بشقاب پیتزا که دارای سایز ۲۶ سانتی متر می باشد این قالب به شکل مثلث متساوی الاضلاع با سه ضلع ۲۶ سانتی متر و اندازه کف هر ضلع ۱۸ سانتیمتر می باشد و با پهنای  لبه ۴ سانتیمتر می باشد.این بشقاب برای پیتزا های مخصوص مخلوط قارچ و گوشت پپرونی و انواع مدل های امریکایی ،ایتالیایی و ایرانی مناسب می باشد. ان قالب به صورت مثلث می باشد ولی به سفارش مشتری در اشکال مختلف مثل مربع ،مستطیل ، مثلث و همچنین این قالب از سایز ۱۵ الی ۳۵ سانتیمتر می توان طراحی کرد. این ظرف دارای پوشش تفلون یا جنس های آهن و آلومینیم می باشد و همچنین بدون پوشش تفلون می توان ساخت.

ویژگی این بشقاب پیتزا:

  1. این ظرف بدون درب یا با درب قابل استفاده است.
  2. دارای پوشش نچسب سراسری می باشد.
  3. این قالب در برابر حرارت بالا مقاوم می باشد.
  4. این قالب در ماشین ظرفشویی قابل شست و شو می باشد.
  5. پخت و پز سریع و یکنواخت
  6. شستو شو این قالب با توجه به پوشش نچسب آن آسان می باشد.

یکی از تجهیزاتی که در فست فود ها و تولیدی های پیتزا مورد استفاده قرار میگیرد بشقاب پیتزا می باشد. معمولا پیتزا ها را در قالب پیتزا تاپ آماده می کنند و بعد در فر پیتزا قرار می دهند. اغلب قالب های پیتزا از جنس آهن تهیه می شوند که این قالب ها به مرور سیاه می شوند و شکل ظاهری بدی پیدا می کنند ولی قالب هایی هم هستند که از آلومینیوم ساخته می شوند ولی این قالب ها برای سلامتی مضر می باشند.

قالب ها به طور کلی در آیتم های زیر طبقه بندی می کنند:

  1. اندازه قالب : بر اساس کف ۱۵ ، ۱۷ ،۱۹ ، ۲۱ ،۲۳ ، ۲۶ ، ۲۸ ، ۳۰ ، ۳۲ ، ۳۸
  2. شکل قالب ها : گرد ، مثلث ،مربع و سایر شکل ها
  3. جنس قالب ها : آهن ، آلومینیم ، آهن تفلون ، آلومینیم تفلون دار
  4. توری و یک تکه

هر کدام از ویژگی های بالا با توجه به سفارش مشتری ساخته می شود البته در پیتزاهای ایتالیایی را معمولا به صورت توری یا بدون قالب روی سنگ کف تنور قرار می دهند.

یکی از نکاتی که باید در مورد قالب های پیتزا باید در نظر گرفت نحوه تمیز کردن قالب ها می باشد که در زمان تاپ کردن پیتزا باید دقت نمایید که مواد پیتزا به طور صحیح روی هم بریزید  تا مواد روی قالب پیتزا نریزد و زمانی که قالب در فر قرار دارد مواد به قالب نچسبد چون اگر به قالب نچسبد نیاز به شستوشو نمی باشد و با کشیدن یک دستمال تمیز این قالب ها برای دوره بعدی آماده می شوند شاید بتوانند ایراد برای قالب نشستن بگیرند ولی ایراد وارد نمی باشد زیرا پیتزا در هفت دقیقه با دمای ۲۷۰ درجه سانتیگراد پخته می شود که این دما تمام میکروب های قالب و پیتزا از بین می برد.

انواع قالب پیتزا:

هر نوع قالب پیتزا برای انواع پیتزا مناسب می باشد و می توان در انواع فر ها استفاده کرد اولین را برای انتخاب قالب پیتزا باید در نظر گرفت فری می باشد که استفاده می کنید.

در زیر قالب های مختلف نام می بریم:

  1. قالب پیتزای معمولی
  2. قالب پیتزای عمیق
  3. قالب پیتزای CAR
  4. قالب با لبه عریض
  5. قالبهای سنگی
  6. قالب های یکبار مصرف
  7. قالبهای چدنی
  8. دیسک های پیتزا

قالب های پیتزای معمولی کوپه:

این نوع قالب ها برای دوام بیشتر از پوشش آلومینیم یا پوشش سخت آلومینیم طراحی شده اند و در هر نوع فر می توان استفاده کرد با این قالب می توان پیتزا های نیویورکی که معمولا نرم و نازک تهیه می شوند و چند لایه هستند تهیه می شوند.

قالب های عمیق:

این قالب ها از جنس آلومینیم می باشند و همچنین نچسب هستند.این نوع قالب برای استفاده در اجاق های صنعتی می باشند و از فولاد ضد زنگ گالوانیزه استفاده شده است این قالب ها دارای عمق بیشتری می باشند و پیتزا هایی که با این قالب ها تهیه می شوند دارای ضخامت بیشتری می باشند این قالب برای تهیه پیتزا های شیکاکویی استفاده می شود

قالب های عمیق پیتزا مربعی:

قالب های مربعی اکثرا از آلومینیم سنگین استفاده شده است و برای استفاده در اجاق های صنعتی بسیار مناسب می باشد این نوع قالب برای تهیه پیتزا های سیسیلی استفاده می شود.

قالبهای غربالی و دیسکی:

این نوع قالب ها دارای ساختار توری شکل می باشند و به همین دلیل پیتزا سریعتر پخته می شود  این نوع قالب ها به دلیل این که حرارت از سوراخ های این قالب رد می شود  و به راحتی به پیتزا منتقل می شود در فرهای پیتزا تسمه ای مورد استفاده قرار میگیرد.

قالبهای سنگی:

این نوع قالبها برای رستوران ها عالی می باشد اگر برای پخت پیتزا اجاق صنعتی ندارید این نوع قالب ها بسیار مورد استفاده شما قرار میگیرد و می توانید پیتزا خوشمزه ای تهیه کنید این نوع قالبها از جنس سرامیک یا کردریت ساخته می شود و نازکتر قالب های معمولی می باشد.

قالب های چدنی:

قالب های چدنی در همه جا می توان استفاده کرد روی کوره ، داخل فر ، فر زیر منقل  و روی اجاق هم می توان استفاده کرد این نوع قالب ها داری لبه می باشند که ساختاری برای گوشه های پیتزا ایجاد می کنند. پیتزا این نوع قالب ها مثل پیتزا در سبک ناپلی می باشد.

قالب های CAR :

یکی از مزیت های این قالب این می باشد که دارای لبه تیز می باشد که می توان خمیر رول شده در آن قرار داد و یا خمیر اضافی را بریده و جدا کنید. این قالب دارای سوراخ هایی در کف خود می باشد که باعث می شود ته پیتزا بهتر پخته شود و ترد تر شود این نوع قالب ها را می توان در هر نوع فری استفاده کرد و هر نوع پیتزایی با این قالب ها می توان تهیه کرد.

قالب های با لبه عریض:

این قالب ها دارای فضای اضافی در اطراف لبه می باشد که باعث می شود به راحتی پیتزا را برش داد این نوع قالب ها برای استفاده در اجاق مناسب نمی باشد و هر نوع پیتزایی می توان با این نوع قالب تهیه کرد.

قالب های یکبار مصرف:

این قالب های به همراه پیتزا به مشتری تحویل داده می شود و یکی از مزیت های این قالب به دلیل یکبار مصرف بود  دیگر نیاز به تمیز کاری نمی باشد جنس این قالب ها از آلومینیم ، پلاستیک یا کارتن می باشد این قالب ها برای پخت به مدت یک ساعت و تا دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت مناسب می باشد.

 

این قالب ها را می توان در اندازه و طرح های مختلف به صورت سفارشی طراحی نماییم و به سراسر ایران ارسال کنیم.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *