مرینیتوری مرغ سوخاری تحت خلا با کیفیت بسیار بالا

مرینیتوری مرغ سوخاری تحت خلا با کیفیت بسیار بالا

مینیتور مرغ سوخاری که تحت خلا شرایط بسیار عالی را فراهم می کند که کاربر در امنیت کامل و در زمان مناسب که در صفحه دیجیتالی معلوم است یک مرینیت بسیار عالی فراهم می کند. یکی از مزیت های این دستگاه انجام عمل مرینیت در خلا است که این باعث می شود که سس کاملا به مرغ نفوذ کند.

طعم مرغ شما به این دستگاه بستگی دارد زیرا بعد از اماده کردن تکه های مرغ و سس در این دستگاه ریخته و این دستگاه با چرخاندن تکه های مرغ و نیروی گریز از مرکز باعث می شود مرغ و سس ها به طور کامل قاطی شوند و سس ها به مرغ نفوذ کند.

مشخصات این دستگاه:

  1. دارای بدنه تماما استیل است.
  2. این دستگاه نیمه اتوماتیک است.
  3. عمل آوری این دستگاه کمتر از ۵ دقیقه است.
  4. این دستگاه دارای دو نوع با و بدون پمپ خلا است.
  5. ظرف زیرین این دستگاه از جنس پلاستیک نیست .
  6. این دستگاه کاملا بهداشتی و با دوام است.

به عمل قاطی کردن سس و با تکه های مرغ و طعم دار کردن مرغ مرینیت می گویند. این دستگاه مواد افزودنی را به طور خودکار به مرغ می شود و با حرکات دورانی مرغ و سس را با هم قاطی می کند. این دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شده است. قابلیت کارکرد این دستگاه برق است. یکی از مزیت های این دستگاه این است که در مصرف آبلیمو ، زعفران و رون صرفه جویی می کند.این دستگاه دارای تبلو فرمان و تایمر تنظیم زمان است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *