کانتر گرم خط سلف سرویس بدون پیشخوان

کانتر گرم خط سلف سرویس بدون پیشخوان

این کانتر که دارای طول ۱۹۰ سانتی متر می باشد و همچنین دارای پنج لگن بنماری بدون پیشخوان می باشد. بدنه این کانتر از جنس استیل می باشد که استیل بگیر یا نگیر بودن بدنه این کانتر به سفارش مشتری طراحی می شود. این کانتر برای رستوران ها ، غذا خوری ها و … مناسب می باشد و این دستگاه بسیار پر کاربرد می باشد.

ویژگی های کانتر گرم خط سلف سرویس بدون پیشخوان:

  1. ساخته شده از ورق پروفیل استنلس استیل
  2. این کانتر دارای کابینت در قسمت زیرین می باشد
  3. نمای جلوی این کانتر طبق درخواست مشتری می توان طراحی کرد
  4. این کانتر برای گرم نگه داشتن مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. ابعاد استاندارد دستگاه: ۹۰*۸۰*۱۲۰  ، ۹۰*۸۰*۱۵۰  ، ۹۰*۸۰*۱۹۰ می باشد

گرم نگه داشتن و نگه داشتن کیفیت غذا با استفاده از رطوبت ملایم یکی از مزیت های این دستگاه می باشد که می تواند غذارا در مدت طولانی به صورت تازه و گرم نگه دارد.در رستوران ها برای تسریع در امر سرو غذا از سینی و سلف های مشتری واز انواع رف و ریل طراحی و نصب می شود.در طراحی این کانتر نهایت ظرافت و دقت رعایت شده است تا این کانتر نمای جذابی داشته باشد. البته این کانتر رف و ریل ندارد.

 

این کانتر دارای وان آب از جنس استیل نگیر با ضخامت ۰/۸ میلیمتر می باشد و بدنه این کانتر از جنس استیل با ضخامت ۱ یا ۰/۸ میلیمتر می باشد و دارای استحکام بالا می باشد.این کانتر دارای دو نوع تک و دو جداره می باشد که در نوع دو جداره می توان از زیر دستگاه به عنوان گرمخانه استفاده کرد و همچنین این دستگاه را می توان با کاربرد برق یا گاز ساخت و همچنین به نیاز مشتری می توان با هر دو کاربرد ساخت.

اگر این دستگاه را با مشخصات دیگر خواسته باشید سفارشی می سازیم و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *