گاری حمل دیگ

در آشپزخانه های بزرگ ، هتل ها و محل هایی که غذاهای بسیار زیاد پخته می شود نیاز است که دیگ ها را جا به جا کرد. جا به جایی دیگ ها به وسیله دست کاری سخت و خطر ناک است و همچنین در بعضی مواقع با وزن بالایی که دیگ ها دارند امکان پذیر نیست. یکی از وسایلی که در این مواقع بسیار لازم است همین گاری های حمل دیگ است که راحتی می توان دیگ را روی آن قرار داد و حمل کرد. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

گاری حمل دیگ

معرفی و بررسی گاری حمل دیگ:

گاری حمل دیگ از جنس بسیار با کیفیت طراحی و ساخته شده است و بدنه و پایه این گاری ها بسیار مقاوم هستند و توانایی تحمل وزن بالا دیگ ها را دارند. این گاری ها دارای پایه های چرخدار بسیار با کیفیت و مقاوم می باشد و مچنین چرخ های آن بسیار روان می باشد و راحتی حرکت می کنند. یکی دیگر از مزیت های این گاری ها این است چرخ ها آن قفل شونده هستند و زمانی که گاری یک جایی قرار داده شده است و حرکت نمی کند می توانید چرخ های آن را قفل کنید که دیگه خود به خود به حرکت در نیاید.

بدنه این گاری ها ضد زنگ است و به راحتی می توان شست. از این گاری برای رستوران ها، تالار ها، آشپزخانه های صنعتی و…. مناسب است و یک وسیله ضروری می باشد. این گاری مانند تمام محصولات مجموعه ایران کیچن دارای کیفیت بسیار بالایی است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این گاری را سفارش دهید. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد.

مجموعه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می کند.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *