گرمکن شیشه ای فست فود مرغ سوخاری رو میزی با کیفیت بسیار بالا

گرمکن شیشه ای فست فود مرغ سوخاری رو میزی با کیفیت بسیار بالا

گرمکن شیشه ای مرغ سوخاری که این دستگا برای مرغ سوخاری ، سیب زمینی ، قارچ سوخاری و… مناسب بوده و این دستگاه دارای المنت ها حرارتی در زیر سینی های استیل است. در این دستگاه گرما را می توانید به صورت دستی تنظیم درجه نمایید.

این گرم خانه شیشه ای برای به نمایش گذاشتن مواد غذایی و منو غذایی برای جلب توجه مشتری مورد استفاده قرار می گیرد که دارای نمای بسیار زیبا بوده و برای جذب مشتری بسیار مناسب است. این گرم کن با استفاده از المنت ۱۵۰۰ وات و فن گرمای حداکثر ۱۱۰ درجه سانتی گراد را برای گرم نگه داشتن مواد غذایی تامین می کند. یکی از مزیت های این گرمکن این است که می توان مواد غذایی را برای ساعاتی بدون تغییر طعم و کیفت محصولات غذایی در این دستگاه نگهداری کرد.

این گرم خانه برای آشپزخانه ها ، هتل ها ، فست فودی ها و.. مناسب  و کاربردی است و دارای دو نوع ایستاده و رومیزی است که به سفارش مستری طراحی و ساخته می شود.

این دستگاه دارای روشنایی و نور در داخل دستگاه بوده که مشتری بتواند به راحتی محصولات غذایی را ببینید. در مدل ایستاده این دستگاه برای سهولت در جابه جایی دستگاه از چرخ استفاده شده است که در زیبایی این دستگاه تاثیری ندارد و برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در این دستگاه از شیشه های سکوریت نشکن استفاده شده است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *