گرمکن غذا ۱۰۰ نفره

گرمکن یکی از وسایل ضروری برای رستوران ها و اَشپزخانه ها می باشد که هر مکان باید حداقل یکی داشته باشد. گرمکن دستگاهی است که برای گرم نگه داشتن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی گرمکن غذا ۱۰۰ نفره بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی گرمکن غذا ۱۰۰ نفره:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی گرمکن های بسیار زیادی طراحی و ساخته شده است و هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. گرمکن های موجود در بازار دارای ظرفیت های متفاوتی می باشنمد و هرکس باید نسبت به ظرفیتی که نیاز دارد تهیه نمایید. ظرفیت این گرمکن ۱۰۰ نفر است که برای رستوران ها و اشپزخانه های کوچک و متوسط مناسب می باشد.

در ساخت این گرمکن قطعات بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که خرابی آم بسیار کم است. کیفیت این محصول مانند تمام محصولات بسیار الا است و این گرمکن نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این گرمکن را سفارش دهید.

بدنه این گرمکن بسیار با کیفیت است و عایق است و گرما را بسیار کم از خود عبور می دهد. برای این گرمکن چهار پایه چرخدار بسیار با کیفیت و مقاوم قرار داده شده است که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. اندازه وزن این دستگاه مناسب است وجای بسیار زیادی اشغال نمی کند. قفسه بندی داخل این گرمکن بسیار با کیفیت و مناسب انجام شده است و همچنین شستشوی این دستگاه راحت است و می توان به راحتی بعد از خالی شدن تمیز کرد.

مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش می باشد و همچنین دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این گرمکن غذا ۱۰۰ نفره را سفارش دهید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *