یخچال سه کشو زیرگریل فست فود

یخچال سه کشو زیرگریل فست فود

یخچال سه کشو زیر گریل که یخچال رویه میز کار که این یخچال مخصوص قرار دادن خط گریل بر روی انها طراحی و ساخته شده  تا آشپز به راحتی مواد اولیه پخت و پز خود را در دسترس داشته باشد.

ابعاد یخچال زیر گریل  ۱۹۰*۷۵*۶۵ سانتی متر می باشد.

یخچال سه کشو زیر گریل تماما استیل بوده به طوری که استیل جداره های بیرونی به ۰٫۸ میلیمتر می باشد و و استیل جداره ها ی داخلی به ضخامت ۰٫۶ میلیمتر و از نوع خشدار می باشد.

در این یخچال سه کشو ک هرکدام دارای ظروف استیل به عمق ۲۰ سانتی متر می باشد طراحی شده است که جهت دسته بندی مواد اولیه به صورت مجزا استفاده می شود.که این کشو ها توسط ریل های مقاوم و با کیفیت بالا باز و بسته می شود که توسط نوار مگنتی کاملا به بدنه یخچال جذب می شوند که اجازه هیچگونه منفذی را نمی دهند.

این یخچال دارای موتور سکاپ با حجم ۳٫۴ می باشد که می توان با سهولت با استفاده از ترمومتر دیجیتالی میزان برودت یخچال را تنظیم نمود.

این یخچال می توان در ابعاد ۱۲۰ با یک کشو و ۱۵۰ با دو کشو و ۱۹۰ با سه کشو قابل ساخت و ارائه است.

اگر همین دستگاه رو با مشخصات دیگه خواستین سفارشی میسازیم و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هست و به سراسر ایران ارسال می شود

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *