دستگاه بلال تنوری

یکی از لاکچری ترین محصولات مجموعه ایران کیچن که بسیار پرفروش است و دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد دستگاه بلال تنوری می باشد. بلال یک خوردنی است که دارای طرفداران بسیار زیادی است و هم بزرگسالان و هم کودکان دوست داران بلال بخورند. بلال بیشتر در دور همی ها خورده می شود یا افراد به پارک یا محل های تفریحاتی می روند دوست دارند بلال بگیرند و میل کنند. در ادامه به معرفی و بررسی دستگاه بلال تنوری می پردازیم با ما همراه باشید.

دستگاه بلال تنوری

معرفی و بررسی دستگاه بلال تنوری:

این دستگاه همانطور که در تصویر بالا مشاده می کنید بسیار زیبا و لاکچری است و و هر جایی استفاده شود نمای بسیار جذابی به آن محل می دهد. این دستگاه به صورت طبقاتی طراحی شده است که هر طبقه آن بلال قرار داده می شود. این دستگاه به صورت تنوری می باشد. رنگی که در طراحی این دستگاه استفاده شده است بسیار زیبا و لاکچری است و زیبایی خیلی خاص به این دستگاه داده است.

این دستگاه افراد می توانند به راحتی در هر جایی قرار دهند و با آمده کردن بلال به کسب در آمد بپردازند.اندازه این دستگاه مناسب است و همچنین دارای وزن مناسب می باشد. در ساخت این دستگاه از قطعات بسیار با کبفبت و مرغوب استفاده شده است. همچنین شستوشو این دستگاه بلال بسیار راحت است.

این دستگاه بلال تنوری بسیار با کیفیت است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه یران کیچن دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و همچنین دارای خدمات پس از فروش است.

شما از سراسر ایران می توانید این دستگاه راه تهیه نمایید، مجموعه ایران کیچن به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *