راه اندازی قهوه خانه سنتی توسط ایران کیچن

راه اندازی قهوه خانه سنتی با برنامه ریزی موفقیت شما را رقم می زند و تیم ما با تجربه ای ۳۰ ساله در زمینه راه اندازی قهوه خانه سنتی شما را یاری می رساند.

برای راه اندازی قهوه خانه سنتی نکاتی را باید رعایت نمایید که در موفقیت شما در این کار نقش موثری دارد. قهوه خانه سنتی مکانی عمومی برای گذراندن اوقات فراغت و محل اجتماع قشرها مختلف است و ما در اینجا قصد داریم به نکاتی راجع به راه اندازی قهوه خانه سنتی اشاره کنیم .

راه اندازی قهوه خانه سنتی به چه شکل است

راه اندازی قهوه خانه سنتی باید براساس اصول اولیه تمام قهوه خانه ها باشد. درست است که قهوه خانه ها صنف خاصی ندارند اما از لحاظ ظاهری، یک متد سنتی را دنبال می کنند. قهوه خانه مکانی است که در آن غذاهای محلی سرو می شود. دکوری سنتی دارد و بیشتر تخت در آن مورد استفاده قرار می گیرد. فضا قهوه خانه باید به شکلی ایجاد شود که سنتی و عامه پسند باشد. تیم حرفه ای ما شما را در این زمینه یاری می رساند. خدماتی به جز سرو غذا در قهوه خانه ارایه می شود که می توان به قلیان، چای و قهوه و انواع نوشیدنی ها اشاره کرد. معماری و حتی موسیقی که در قهوه خانه پخش می شود از محور های اصلی کار یک قهوه خانه محسوب می شود و باید مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد.

برای راه اندازی قهوه خانه سنتی چه باید بکنیم

برای راه اندازی قهوه خانه سنتی قبل ازهرکاری سرمایه خود را برای این کار مشخص کنید تا بر اساس آن بتوانید محل کسب خود را طراحی کنید. برنامه ریزی برای تمام موارد و در نظر گرفتن چک لیستی از موارد مورد نیاز بسیار کار گشا و موثر است. این هزینه را می توانید به صورت وام و یا گرفتن اسپانسر و یا دریافت از موسسه های مالی تامین نمایید. در مرحله بعد موقعیت مکانی قهوه خانه را مشخص نمایید موفقیت یا شکست کار شما با این موضوع مکان ارتباط مستقیمی دارد در نزدیکی جایی که ده قهوه خانه دیگر است به فکر راه اندازی قهوه خانه سنتی نیافتید. نام قهوه خانه تان را مشخص نمایید. سپس درخواست مجوز دهید این کار زمان بر است و ممکن است ماهها و هفته ها طول بکشد.

برای راه اندازی قهوه خانه سنتی نکته مهم بوجود آوردن مجموعه ای با معماری سنتی در عین حال مدرن و کامل است. شما لازم است برای شروع موارد زیر را مد نظر قرار بدهید: برآورد هزینه های کامل از قبیل  برآورد فضا سازی، برآورد هزینه ساخت و یا تعمیر ساختمان، برآورد و لیست خرید از تجهیزات مورد نیاز، وسایل مورد نیاز برای حمل و نقل و تاسیسات، هزینه آب و برق و هزینه تعمیرات و نگهداری و….

نکاتی در مورد راه اندازی قهوه خانه سنتی

بهتر است لباس کارکنان تان سنتی باشد و در منوی غذاهایی که سرو می کنید غذاهای محلی و سنتی وجود داشته باشد. در راه اندازی قهوه خانه سنتی دکور نقش مهمی دارد دکور جذاب در جذب مشتری هم تاثیر گذار است پس باید حتما از تخت های چوبی در دکور استفاده کنید فضای داخلی قهوه خانه دارای آپشن های سنتی از قبیل حوضچه و فواره و گلدان و درختچه باشد. نورپردازی نیز باید به شکلی سنتی باشد با عنوان مثال در تامین نور قهوه خانه از دکوری های سنتی (گردسوز ویا لامپهای پایه بلند قدیمی ) نیز استفاده کنید. افراد هنگام ورود به قهوه خانه باید حس کنند وارد مکانی سنتی شده اند.

برای راه اندازی قهوه خانه سنتی چه فضاهای داخلی را باید در نظر بگیریم

پس از فضای مناسب و شکیل سنتی باید در فضای داخلی محلی برای یک دفتر کار و پذیرش در نظر بگیرید. محلی مخصوص چایخانه. سرویس بهداشتی زنانه و مردانه ،رختکن و انبار و … که از ملزومات یک قهوه خانه است. تیم ما آماده ارایه مشاوره و تامین تجهیزات در این زمینه است. کارشناس تیم جهت مشاوره قبل از راه اندازی قهوه خانه سنتی در محل حضور می یابد و به بررسی تمام موارد و ارزیابی تمامی نکات می پردازد. ایران کیچن تمام تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی قهوه خانه سنتی را به تمام نقاط کشور حتی دورترین نقاط ارسال می کند.

نحوه راه اندازی قهوه خانه سنتی به صورت حرفه ای

فضای قهوه خانه برای اینکه دکور مناسب و حرفه ای داشته باشید می توانید از تیم ما کمک بگیرید. تیم باتجربه ما بیش از ۳۰ سال سابقه ارایه خدمات در زمینه راه اندازی قهوه خانه سنتی دارد. که شما می توانید از شروع کار را به ما محول کنید تا با طرحی جامع و تجربه ای کارا به بهترین شکل و به صورت کاملا حرفه ای فضای مورد نیاز را برایتان طراحی و تجهیزات و لوازم مورد نیاز را برایتان تامین نماییم. 

چه تجهیزاتی برای راه اندازی قهوه خانه سنتی مورد نیاز است

بعد از مشخص کردن مکان اگر تجهیزات لازم می خواهید تیم ما با فرستادن کارشناس به تمام نقاط کشور به شهر شما خواهد آمد تا ضمن بررسی مکان، تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی قهوه خانه سنتی را با توجه به مکان و بررسی ابعاد با پیشنهاد طرحی جامع و کارشناسی شده ارایه کند.

ایران کیچن با تامین کلیه تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی قهوه خانه سنتی از قبیل یخچال های صنعتی و برودتی و سایر تجهیزات حرفه ای برای افرادی که قصد راه اندازی قهوه خانه سنتی به شکل حرفه ای را دارند گامی بزرگ جهت کمک به این دوستان برداشته است. این تیم طرحی سه بعدی از پروژه ای که قرار است اجرا شود را برای شما قبل از شروع کار طراحی می کند و پس از آن که مورد تایید شما قرار گرفت تمام مواردی که نیاز است از صفر تا صد برای  راه اندازی قهوه خانه سنتی در نظر گرفته می شود و در اختیار شما قرار می گیرد. طراحی حوض آب و درخت کاری و ایجاد باغ و هزینه ی حمل و ساخت و نصب آلاچیق ها روشنایی و نصب تخت و نیمکت و سایر دکور را بر عهده می گیرید. 

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال کارشناس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



3 دیدگاه برای “راه اندازی قهوه خانه سنتی توسط ایران کیچن“

  1. رضا گفت:

    سلام من میخوام یه قهوه خونه راه بندازم اما نمیدونم چیکار باید بکنم چقدر سرمایه میخواد
    ۰۹۱۳۱۸۱۱۳۸۸ شماره تماس

    • امیر گفت:

      سلام داداش من خیلی سابقه کارقهوه خانه دارم ولی سرمایه ای دوست داری قهوه خونه راه بندازبیام برات کارکنم ومشتری جذب کنم برات

  2. امیر گفت:

    سلام داداش من سابقه زیاددارم ازقهوه خونه ولی سرمایه ندارم هیچی دوست داری سرمایه ازتوکارکردن ومشتری جذب کن بامن

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *