فر ساندویچی ترکیبی استیل هود دار

امروزه در همه شهر ها و استان ها فست فودی های بسیار زیادی به وجود آمده است زیرا جوان های امروزی بیشتر به فست فود ها علاقه دارند و برای دورهمی های خود به فست فودی ها می روند. یکی از وسایل بسیار ضروری برای فست فودی ها فر ساندویچ است. فر ساندویچ در اندازه و طرح و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است که هرکدام دارای قیمت های مختلفی می باشند. در این مطلب از سایت ایران کیچن می خواهیم به معرفی و بررسی فر ساندویچی ترکیبی استیل هود دار بپردازیم با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی فر ساندویچی ترکیبی استیل هود دار:

فر ساندویچی یکی از وسایل بسیار مهم برای فست فودی ها است و باید در انتخاب آن دقت بسیار زیادی داشته باشند تا یک فر بسیار خوب و با قیمت مناسب تهیه نمایند. این فر به صورت ترکیبی طراحی و ساخته شده است و دارای هود می باشد. از این فر برای درست کردن انواع ساندویچ مناسب می باشد و ظروفی که به همراه این فر ارائه می شود بسیار با کیفیت می باشد و از جنس استیل است که به راحتی می توان شست. بدنه این فر کاملا از استیل است و ضد زنگ می باشد. استیلی که در ساخت این فر استفاده شده است بسیار با کیفیت و مقاوم است.

در ساخت این فر از چهار پایه چرخدار استفاده شده است که به راحتی می توانید فر را جا به جا کنید. اندازه این فر بسیار مناسب می باشد و جای بسیار کمی اشغال می کند و برای فست فودی هایی که تازه کار خود را شروع کرده اند و مغازه بزرگ ندارند مناسب است. این فر ملنند تمام محصولات مجموعه ایران کیچن بسیار با کیفیت می باشد و قطعاتی که در ساخت این فر به کار رفته است، مرغوب می باشد. این فر نسبت به کیفیت بسیار بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب است و برای کسانی که تازه کار فست فودی شروع کرده اند و سرمایه کم دارند مناسب می باشد.

مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *