چرخ گوشت تسمه ای دارای دهنه ۳۲ با کیفیت بسیار بالا

چرخ گوشت تسمه ای دارای دهنه ۳۲ با کیفیت بسیار بالا

چرخ گوشت تسمه ای که دارای دهنه ۳۲ بوده و همچنین این چرخ گوشت قادر است ۳۰۰ کیلوگرم محصولات گوشتی را در ساعت چرخ کند. این چرخ گوشت از قطعات با کیفیت بسیار بالا و مرغوب استفاده شده است و همچنین کاملا بهداشتی است. این چرخ گوشت برای رستوران ها ، قصابی ها ، آشپزخانه های صنعتی و … مناسب است.

بدنه این چرخ گوشت کاملا از جنس استیل ضد زنگ است و همچنین یکی از مزیت های چرخ گوشت این است که سرعت عمل آشپز را افزایش می دهد و بازدهی آشپزخانه را بسیار افزایش می دهد.

سینی روی چرخ ، پنجره چرخ گوشت و تیغه از جنس استیل است. این چرخ گوشت دارای موتور با قدرت ۲ اسب بخار بوده و همچنین قادر است ۱۴۰۰ دور بچرخد و به با دو مدل گلویی ثابت و متحرک ارائه می شود.

پوشش داخلی کلگی این چرخ گوشت قلع ۹۹ درصد مالزی است.این دستگاه دارای ابعاد ۶۰*۳۰*۱۱۰ سانتی متر است و دارای اهرم جهت قفل کردن تنه چرخ به بدنه است. تنه این دستگاه کاما می تواند جدا شود و متحرک است و همچنین دارای کلید چپگرد و راست گرد است.

این دستگاه دارای سینی متحرک تغذیه برای قرار دادن محصولات گوشتی درون آن یوده همچنین دارای گوشت کوب فشرده از جنس پلی اتلین است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *