راه اندازی کله پزی در سراسر کشور

در کشور ما راه اندازی کله پزی، یک کسب و کار پر درآمد است. هر گونه راهنمایی و مشاوره ای در رابطه با راه اندازی کله پزی را از شرکت ما بخواهید.

طعم خوش کله پاچه و نان سنگک در صبح یک روز تعطیل، در یک دورهمی خانوادگی، خاطراتی بس به یاد ماندنی در ذهن همه آنهایی است که طرفدار این غذا هستند. راه اندازی کله پزی، ایده ای است که شاید خیلی از افراد با خوردن کله پاچه به آن فکر کرده اند اما در همان مرحله فکر، آن را رها کرده اند و با خود گفته اند راه اندازی کله پاچه ای، قطعا از توان ما خارج است. با ما همراه باشید تا به ایده راه اندازی آن جامه عمل بپوشانیم.

راه اندازی کله پزی

در کشور ما معمولا افراد بعد از بازنشستگی به دنبال یک شغل آزاد هستند. شغلی که هم درآمد مناسب داشته باشد و هم اوقات آنها را پر کند. راه اندازی کله پزی، یکی از بهترین گزینه هایی است که به آنها پیشنهاد می شود. البته این پیشنهاد صرفا برای قشر بازنشسته نیست، جوانانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد هستند نیز راه اندازی کله پزی را در صدر لیست انتخابی خود قرار دهند. چرا که کله پاچه یک غذای محبوب و پر طرفدار است که در هر جای ایران، مشتریان خود را دارد. اگر برای راه اندازی کله پزی، نمی دانید از چه نقطه ای شروع کنید، با ایران کیچن همراه باشید تا هر آنچه برای شروع این کسب و کار پر درآمد لازم است را به شما آموزش دهیم.

سود کله پاچه فروشی

چرا کله پزی را یک کسب و کار پر درآمد می نامیم؟ این حرف برگرفته از آمار و اطلاعات منتشر شده می باشد. آمار نشان می دهد فقط در شهر تهران، روزانه حدود ۱۵،۰۰۰ دست کله پاچه مصرف می شود! در برخی مواقع، همچون ماه رمضان نیز ممکن است این آمار بالا رود. حداقل قیمت هر دست کله پاچه را نیز همه شما می دانید. البته در هر شهر بسته به موقعیت مکانی کله پزی، نرخ ها بالاتر می رود. این روزها، افزایش قیمت نیز در تمام بخش ها دیده می شود که بی شک، کله پاچه نیز از آن مستثنا نخواهد بود. همچنین آمار نشان می دهد که در ۱۰ سال گذشته، قیمت کله پاچه با رشد ۳۰۰ درصدی مواجه شده است. به همین خاطر راه اندازی کله پاچه ای، یک شغل پردرآمد خواهد بود.

وسایل کله پزی

وسایل کله پزی، ابزار کار شما در راه اندازی کله پزی، است. ایران کیچن این وسایل را به صورت یکجا و با کیفیت بالا، با مناسب‌ترین قیمت برای شما ارسال می‌کند. هزینه وسایل کله پزی، و همچنین هزینه راه اندازی کله پزی در شرایط مختلف را به صورت دقیق، از کارشناسان ما جویا شوید. شما می توانید حتی لوازم و تجهیزات لازم برای این کار را سفارش دهید تا برای فضا و طبق درخواست شما ساخته شود. در واقع شرکت ما در ساخت سفارشی تجهیزات و لوازم مربوط به این کار فعال است.

چند نکته در مورد راه اندازی کله پزی

اگر اقدام به راه اندازی کله پزی، نمودید این نکات را رعایت نمایید:

  • نظافت کلیه‌ وسایل کله پزی، دیوارهای طباخی، روشویی داخل کله‌پزی، بشقاب‌ها، لیوان ها، قاشق و چنگال و میز کار را رعایت نمایید. این امر در جلب مشتری بیشتر، تاثیرگذار است. استفاده از روپوش سفید و تمیز، کلاه، پیش‌بند را فراموش نکنید.
  • یک دکوراسیون خلاقانه برای کله پزی خود در نظر بگیرید تا توسط مشتری مورد استقبال قرار گیرد.
  • اطلاعات بهداشتی و تغذیه ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
  • امکانات ویژه مانند رزرو میز، به مشتریان خود ارائه کنید.
  • پس از پرداخت صورت حساب، یک هدیه‌ کوچک و یک بسته آدامس با کیفیت، به مشتریان خود بدهید. این امر، در ذهن مشتری خواهد ماند و نوعی بازاریابی می‌باشد.

خدمات ارائه شده در زمینه راه اندازی کله پزی توسط شرکت ما

ایران کیچن با هدف خدمت رسانی به همه‌ علاقه‌مندان به راه اندازی کله پزی، کارشناسان مربوطه برای راه اندازی کله پزی را به سراسر کشور اعزام می نمایند تا شما در هر جایی از کشور ساکن باشید، به راحتی اقدام به راه اندازی یک کسب و کار پر درآمد نمایید. هر گونه مشاوره ای در زمینه راه اندازی کله پزی، را از این کارشناسان بخواهید. تیم حرفه ای ما متشکل از کارشناسان متخصص در این زمینه است که طرح سه بعدی کله پزی را قبل از راه اندازی کله پزی، به شما ارائه می دهد و شما، نمای شماتیک کله پزی آینده خود را قبل از راه اندازی خواهید دید. همچنین تهیه و ساخت سفارشی تجهیزات و لوازم مربوطه برای راه اندازی کله پزی توسط ایران کیچن انجام خواهد شد. گفتنی است کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کله پزی، از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند. تیم حرفه ای ما صفر تا صد راه اندازی کله پزی را در اختیار شما قرار می دهند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



17 دیدگاه برای “راه اندازی کله پزی در سراسر کشور“

  1. ناشناس گفت:

    هزینه راه اندازی چقدر است

  2. ناشناس گفت:

    بنده هم میخوام کله پزی راه اندازی کنم

  3. ناشناس گفت:

    سلام
    بنده هم قصد راه اندازی کله پزی دارم
    از کجا باید اقدام کنم

  4. ناشناس گفت:

    هزینشو بگید ممنون میشم

  5. ناشناس گفت:

    عالیه

  6. ناشناس گفت:

    سلام منم میخواستم راه اندازی کنم
    وسایل خیلی زیادی میخواد
    هزینشو بنویسید ممنون میشم

  7. ناشناس گفت:

    ممنون از اطلاعات خوبتون

  8. ناشناس گفت:

    هزینشو بنویسید چقد میشه

  9. ناشناس گفت:

    سلام سرمایه اولیه واسه این کار چقده

  10. ارش گفت:

    سلام لطفا هزینه رو بفرمایید برای راه اندازی و متراژ محل رو حدودی

  11. امیر حسین گفت:

    سلام من می‌خوام در شمال یک کله پزی کوچک راه اندازی کنم تلفن من هست ۰۹۰۲۶۴۸۹۸۹۸ لطفاً من را راهنمایی فرمایید ‌. میخواهم حدود سرمایه گذاری خودم را بدانم .

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *