راه اندازی جگرکی در سراسر کشور

راه اندازی جگرکی مانند هر رستوران و غذاخوری دیگری دردسرهای خاص خودش را دارد. در این مقاله قصد داریم درباره راه اندازی جگرکی و مراحل آن صحبت کنیم .

ما ایرانی ها علاقه خاصی به غذاخوری در جگرکی ها، کبابی ها و یا رستوران های سنتی داریم. از این رو راه اندازی جگرکی و کبابی در ایران به یکی از شغل های پرطرفدار و پر درآمد تبدیل شده است. باید بدانید راه اندازی جگرکی مراحلی دارد که در صورت رعایت هر یک به درآمد نسبتا بالایی خواهید رسید. اگر به فکر راه اندازی یک جگرکی خوب و پر سود هستید، پیشنهاد می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید چرا که قصد داریم به بیان نکات آموزنده و راهنمایی های مفید در خصوص راه اندازی جگرکی بپردازیم.

مغازه کبابی و جگرکی و درآمد آن

جگر و کباب از غذاهای اصیل ما ایرانی ها به حساب می آیند. از همین رو مردم در ایران به کبابی و جگرکی ها علاقه خاصی دارند و شغل هایی چون جگرکی ها، نان داغ کباب داغ ها جزو کسب و کارهای پررونق به حساب می آیند. در هر شهر و هر محله و خیابان حتما یک جگرکی یافت می شود. البته توجه کنید راه اندازی جگرکی فوت و فن و مراحل خاص خودش را دارد که اگر بلد باشید و یا از کاردانی کمک بگیرید حتما موفق خواهید بود.

جگرکی ها در صورتی که همه قواعد ضروری را رعایت کنند، درآمد به نسبت خوبی خواهند داشت.

مراحل راه اندازی جگرکی

راه اندازی جگرکی شرایط و مراحلی دارد که در صورت رعایت هر مورد به درآمد بالایی خواهید رسید. در زمینه راه اندازی جگرکی شرکت هایی وجود دارند که از شروع تا پایان کار و تا رسیدن به درآمد مشاوره هایی ارائه می دهند و همکاری می کنند.

برخی خدماتی که شرکت ما ارائه می دهد عبارتند از:

راه اندازی جگرکی و ارسال کارشناس به سراسر ایران توسط شرکت ما

ساخت سفارشی و تامین قطعات کلیه تجهیزات آشپزخانه و یخچال صنعتی توسط ایران کیچن

ارائه طرح ۳ بعدی و کلیه هزینه های مورد نیاز قبل از انجام پروژه

کلیه قطعات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد

ارائه مشاوره در همه مراحل راه اندازی جگرکی

در ادامه مقاله به توضیحات بیشتری راجع به هر مرحله راه اندازی جگرکی می پردازیم.

هزینه ها و سرمایه گذاری اولیه جهت راه اندازی جگرکی

راه اندازی جگرکی نیاز به سرمایه اولیه و هزینه زیادی ندارد. باید توجه کرد که هزینه اولیه راه اندازی جگرکی به عوامل متعددی چون مکان جگرکی، فضای آن، نوع دکوراسیون، وسایل چیدمان و تعداد کارگر و دیگر عوامل بستگی دارد، بنابراین با هر هزینه اولیه متناسب با بودجه و توان مالی خود در کنار مشاوره خوب می توانید اقدام به راه اندازی جگرکی نمایید. هزینه جا و مکان جگرکی، دستمزد کارکنان و تهیه لوازم ضروری و مواد اولیه جزو پایه هزینه اولیه هستند که بر اساس سلیقه و بودجه خود این هزینه متغیر خواهد بود.

دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه جگرکی

دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه جگرکی یکی دیگر از عوامل مهم در موفقیت و کسب درآمد بالا در راه اندازی جگرکی است. همه ما می دانیم که نوع دکوراسیون، طراحی خوب فضای بیرونی و داخلی در جذب مشتری و از آن مهمتر در وفاداری مشتری تاثیر بسزایی دارد. استفاده از آبنماها، رنگ خاص، نورپردازی ویژه، استفاده از گیاهان و گل های زیبا در ساختن محیطی صمیمی و آرام نقش بسیاری دارند و علاوه بر این ها داشتن سیستم سرمایشی و گرمایشی متناسب با هر فصل، تمیزی محیط و ظروف، رعایت اصول بهداشتی در طبخ غذا و آماده سازی آن، پخش موسیقی با توجه به فضای سنتی یا مدرن از دیگر عوامل تاثیر گذار در افزایش جذب و رضایت مشتریان هستند که باید به آن توجه کرد.

لوازم و وسایل مورد نیاز جهت راه اندازی جگرکی

پس از تعیین جا و مکان جگرکی و انتخاب طراحی و دکوراسیون می‌رسیم به تهیه مواد و لوازم مورد نیاز برای راه اندازی جگرکی. وسایل طبخ مانند منقل یا باربیکیو، ذغال، سیخ به تعداد لازم متناسب با تعداد مشتریان، دیس و غذاخوری ها، قابلمه مناسب، بادبزن، تهیه یخچال مناسب یا صنعتی، میز و صندلی متناسب با فضای جگرکی، خرید بوفه و ظروف مورد نیاز از لوازم ضروری اولیه برای راه اندازی یک جگرکی است. علاوه بر این وسایل باید به دنبال تهیه جگر تازه و بهداشتی از کشتارگاه یا فروشگاه های معتبر بود. همچنین بنابر نوع جگرکی خرید برنج یا نان و سبزی هم از ضرورات می باشد که در کنار جگر سرو شود.

مدارک مورد نیاز برای راه اندازی جگرکی

همانطور که می دانید برای راه اندازی و شروع هر کسب و کاری نیاز به اخذ مجوز و پروانه کسب می باشد که راه اندازی جگرکی هم از این قاعده مستثنا نیست. برای دریافت پروانه کسب جگرکی باید به اتحادیه صنف کبابی مراجعه کنید. اگر در شهرستان هستید باید یک نماینده یا مباشر در تهران داشته باشید. بعد از تشکیل پرونده، درخواست پروانه کسب می دهید و مدارک مورد نیاز چون اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت، یک عکس سه در چهار با زمینه سفید، قرارداد به نام متقاضی، کپی اجاره ملک یا سند مالکیت ملک، فیش تلفن با کد پستی و آدرس دقیق را تحویل اتحادیه دهید و منتظر تایید از طرف آنها باشید. توجه نمایید که حضور خود متقاضی هم برای اخذ پروانه کسب ضروری است.

نکات لازم در خصوص راه اندازی جگرکی

 برای کسب سود از جگرکی توجه به موارد گفته شده ضروری است، علاوه بر آن استفاده از راهنمایی های یک مشاور هم بسیار کمک کننده است و موجب می شود زودتر به نتیجه دلخواه برسید و پیشرفت کنید.

بر اساس مطالبی که گفتیم دانستیم در درجه اول مکانی که برای راه اندازی مغازه جگرکی انتخاب می کنید بسیار اهمیت دارد، توجه کنید در اطراف و نزدیکی مکان انتخابی شما جگرکی های شلوغ و پر مشتری دیگری وجود نداشته باشد، چون ما ایرانی ها دیرتر به مکان های جدید و رستوران های جدید اعتماد می کنیم و حتی اگر یکبار هم تجربه بدی از جایی داشته باشیم دیگر به آن مکان نخواهیم رفت. همچنین راه اندازی جگرکی در محیط های شلوغ و پر تردد از دلایل مهم افزایش مشتری است.

بعد از انتخاب مکان و طراحی دکور و فضای بیرونی، تهیه مواد اولیه خوب و با کیفیت و طبخ غذا بصورت بهداشتی و چیدمان وسایل و میز و صندلی هم از نکات ضروری مورد توجه است.

دریافت پروانه کسب و مجوزهای لازم را فراموش نکنید.

داشتن یک آشپز خوب و کاربلد، کارگر و پیشخدمت، نظافتچی هم از عوامل پیش برنده موفقیت یک جگرکی است.

 بنابراین توجه به این موارد ساده هنگام راه اندازی جگرکی دارای اهمیت است.

با سپردن راه اندازی جگری خود به ایران کیچن  تمامی موارد و مراحل توسط کارشناسان با تجربه مدیریت و به بهترین شکل انجام می شود برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال کارشناس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



9 دیدگاه برای “راه اندازی جگرکی در سراسر کشور“

  1. ناشناس گفت:

    سلام
    هزینه راه اندازی جگرکی چقدر است

  2. ناشناس گفت:

    بنده دادم ایران کیچن برای من جگرکی بزنه خیلی راضی هستم

  3. آتیش گفت:

    ازت چقدر پول گرفت ایران کیچن

  4. رسول کیهانی گفت:

    سلام من میخوام مغازه کبابی را بندازم مشاوره میخواستم

  5. على گفت:

    اقا من. ميخوام همين مغازه جيگركى رو تو شهر ميلبورن استراليا بزنم ايا ميتونيد كمكم كنيد مشارره بديد

    • Kamran گفت:

      سلام .بهترین وپرسود ترین وکم دردسر ترین صنف غذایی جیگرکی وکبابی هستش .با کمترین هزینه بیشترین سود رو داره

  6. حسین گفت:

    خودتون برای خودتون کامنت میزنید محشره!!!

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *