گرم خانه ۳ طبقه ۳ دیس

گرم خانه ۳ طبقه ۳ دیس

این گرم خانه ۳ طبقه ۳ دیس که  کوچک بوده و به صورت سه طبقه ارائه می شود هر طبقه دارای یک دیس است. این دستگاه برای گرم و تازه نگه داشتن غذا مناسب است و برای رستوران ها ، آشپزخانه های صنعتی ، فست فودی ها ، ساندویچی ها و… مناسب بوده و دارای کاربرد بسیار بالا است.

گرم خانه 3 طبقه 3 دیس

این دستگاه گرم خانه بسیار کوچک بوده و جای بسیار کمی اشغال می کند و می توان در هر جایی گذاشت و از این دستگاه استفاده نمود. این دستگاه گرم خانه دارای سه سینی از جنس استیل بوده که شست و شو و تمیز کردن آنها بسیار راحت است.

این دستگاه گرم خانه سه طبقه بسیار زیبا بوده و برای جذب مشتری مناسب است. بدنه این دستگاه از جنس استیل بوده و از استیل با کیفیت و مرغوب در ساخت این دستگاه استفاده شده است.

از مزایای این دستگاه این است که این دستگاه گرم خانه می تواند غذا را به مدت چند ساعت بدون سرد شدن و تغییر طعم و بدون کاهش کیفیت غذا نگهداری کند. این دستگاه از قطعات و وسایل مرغوب و با کیفیت ساخته شده است که دارای طول عمر بسیار بالا و خرابی بسیار پایین است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *