کباب پز زغالی هود دار با دمنده دارای جا زغالی

امروزه در سراسر کشور آشپرخانه و رستوران های بسیار زیادی وجود دارد که در حال پخت کباب هستند. یکی از وسایل مورد نیاز برای این مکان ها کباب پز است. امروزه با آمدن کباب پز های جدید معمولا با گاز شهری به پخت کباب پرداخته می شود. بسیار از افراد هستند که دوست دارند کباب به صورت زغالی پخته شود زیرا دارای مزه و طعم دیگری است و افراد احساس بهتری نسبت به آن کباب دارند. در این مطلب از ایران برنز می خواهیم به معرفی و بررسی کباب پز زغالی هود دار با دمنده دارای جا زغالی بپردازیم. با ما همراه باشید.

کباب پز زغالی هود دار با دمنده دارای جا زغالی

معرفی و بررسی کباب پز زغالی هود دار با دمنده دارای جا زغالی:

این کباب پز یکی وسلیه بسیار ضروری برای رستوران و آشپزخانه هایی که می خواهند کباب زغالی درست کنند است. این کباب پز زغالی دارای هود است و همچنین به همراه دمنده ارائه می شود. یکی دیگر از ویژگی های این کباب پز این است که دارای جازغالی می باشد. بدنه این کباب پز از استیل است که ضد زنگ می باشد و به راحتی می توان آن را تمیز کرد.

قطعاتی که در ساخت این کبک پز استفاده شده است بسیار مرغوب و با کیفیت است و می توان گفت خرابی این کباب پز بسیار کم است. این محصول مانند تمام محصولات مجموعه ایران کیچن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب است. این مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه نمایید. این کباب پز دارای اندازه مناسب می باشد و جای زیادی را اشغال نمی کند.این کباب پز برای رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، تالار ها و…. مناسب می باشد و می توانند از این کباب پز برای پخت کباب استفاده کنند.

مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *