اجاق گاز صنعتی دارای پایه و بدنه استیل ۵ شعله و به صورت خطی و کیفیت بسیار بالا

اجاق گاز صنعتی دارای پایه و بدنه استیل ۵ شعله و به صورت خطی و کیفیت بسیار بالا

این اجاق گاز صنعتی ۵ شعله که شعله های این اجاق به صورت خطی است و همچنین دارای میز کاز از جنس استیل است. این اجاق برای پخت برنج ، انواع خورشت و انواع غذا های دیگر در آشپز خانه های صنعتی ، رستوران ها ، تالار ها و… مناسب است.

این اجاق دارای ابعاد ۱۵۰*۶۲*۸۷ سانتی متر و جنس بدنه از استیل بوده و همچنین جنس شعله ها و قسمت بالا اجاق از چدن است. اندازه شعله های این اجاق به سفارش مشتری ساخته می شود و همچنین در زیر این اجاق گاز دارای سینی از جنس استیل بوده که مواد و روغن های اضافی درون آن ریخته می شود. این دستگاه به صورت خطی طراحی شده است که باعث می شود دو نفر بتوانند جلوی اجاق بایستند و به غذاها رسیدگی کنند.

این اجاق قابلیت استفاده از گاز شهری و کپسول را دارد و این اجاق دارای کاربرد بسیار بالا است و یکی از دستگاه الزامی آشپز خانه ها و رستوران های است که غذا را با کیفیت بسیار بالا و در زمان مناسب آماده می کند. این دستگاه دارای دستگاه افزایش فشار است که از افت فشار گاز و افت شعله جلوگیری می کند.

این اجاق گاز دارای پایه ، فندک ،شیر و ترموکوپل بوده و از قطعات و وسایل با کیفیت در ساخت این اجاق استفاده شده است که باعث می شود دارای خرابی بسیار پایین و طول عمر بسیار بالا باشد.ضخامت ورق استیل استفاده شده در این دستگاه ۰/۸ میلی متر بوده و ضخامت ورق استیل رویه اجاق یک میلی متر است. این اجاق دو جداره بوده که جداره داخلی از جنس گالولنیزه است.

مصرف گاز در این دستگاه کاملا بهینه است و بدنه کاملا با پشم شیشه عایق بندی شده است.

این اجاق دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *